Obecnie poszukuje pracownika na stanowisko:
- Kierowanie pracą i koordynowanie działań osób zatrudnionych na podległych stanowiskach.
- Współdziałanie z pozostałymi jednostkami organizacyjnymi Spółki i stała wymiana informacji w celu usprawnienia wykonywania pracy; dokonywanie niezbędnych uzgodnień przy prowadzeniu spraw wspólnych.
- Przygotowanie i realizacja planu działań związanych z najmem nieruchomości (najem instytucjonalny lokali mieszkalnych, najem lokali użytkowych, miejsc postojowych, garaży indywidualnych, powierzchni reklamowych).
- Realizacja zadań związanych z zarządzaniem wspólnotami w zakresie nierealizowanym przez Oddziały Terenowe, w tym uzupełniająca obsługa finansowa wspólnot mieszkaniowych.
- Realizacja procedur windykacyjnych wobec dłużników Spółki od strony merytorycznej, inicjowanie postępowań windykacyjnych.
- Opracowanie, aktualizowanie, realizacja strategii marketingowej i planów sprzedaży usług świadczonych przez Spółkę.
- Koordynacja procesu ofertowania.
- Planowanie, wdrażanie, utrzymanie oraz optymalizacja i kontrolowanie mechanizmów/procedur związanych z najmem nieruchomości.
- Sporządzanie informacji zarządczej (sprawozdania, raporty, zestawienia) o zarządzanym zasobie.
- Definiowanie bazy niezbędnych danych gromadzonych w systemach informatycznych w zakresie najmu nieruchomości, nadzór nad poprawnością procesów gromadzenia i aktualizacji.
- Nadzór nad przygotowaniem i realizacją planów finansowych w Oddziałach Terenowych w zakresie właściwości.
- wykształcenie wyższe,
- licencja zarządcy nieruchomości będzie dodatkowym atutem,
- doświadczenie zawodowe na stanowisku kierowniczym minimum 2 letnie,
- znajomość programów komputerowych: pakiet MS Office (Word, Excel, Outlook) – w stopniu umożliwiającym samodzielną pracę,
- prawo jazdy kat. B,
- umiejętność kierowania zespołem, systematyczność, dokładność, samodzielność, inicjatywa własna, odpowiedzialność.
- pracę w stabilnej firmie,
- zatrudnienie na umowę o pracę na pełny etat,
- szkolenia zawodowe,
- pakiet medyczny dla pracownika oraz możliwość nabycia pakietu dla rodziny na atrakcyjnych warunkach,
- finansowanie opłat za składki członkowskie za przynależność do izby inżynierów,
- dodatkowe ubezpieczenie,
- pakiet socjalny.
Poznaj
AMW TBS „KWATERA” Sp. z o.o.
AMW TBS KWATERA Sp. z o.o. powstała w 2002 r. Posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu i administrowaniu nieruchomościami różnego rodzaju. Dysponuje wykwalifikowaną kadrą, specjalistyczną wiedzą, sprawdzonymi procedurami oraz siecią biur na terenie całej Polski. Spółka wykorzystuje nowoczesne systemy informatyczne i proponuje rozwiązania adekwatne do potrzeb Klientów.KWATERA to ekspert i doradca w zarządzaniu nieruchomościami. Gwarantuje utrzymanie wysokiego standardu świadczonych usług, kompleksowe zarządzanie nieruchomościami, optymalizację kosztów eksploatacji, indywidualną obsługę Klienta oraz szeroki pakiet usług dodatkowych. Zapewnia komfort i bezpieczeństwo mieszkańcom oraz satysfakcję właścicielom nieruchomości.KWATERA zarządza profesjonalnie i kompleksowo zasobem o łącznej powierzchni ponad 3.000.000 m². Od 2002 roku prowadzi działalność inwestycyjną i budowlaną stale rozszerzając zakres świadczonych usług. Od kilku lat Spółka specjalizuje się także w kompleksowej obsłudze mieszkań służbowych i mieszkań na wynajem, efektywnie zarządzając blisko 36.000 lokalami oraz 680 budynkami. Jako stabilny i profesjonalny partner biznesowy zapewnia usługi na najwyższym poziomie.