KGHM Polska Miedź S.A.
KGHM - polski koncern o zasięgu globalnym działający w branży wydobywczej i przetwórczej rud miedzi. Zajmuje szóste miejsce na świecie w produkcji górniczej miedzi i drugą pozycję w produkcji górniczej srebra. Posiada swoje aktywa w Polsce, USA, Kanadzie i Chile. Grupa Kapitałowa KGHM liczy ponad 50 podmiotów. Zatrudnia ponad
35 tys. pracowników.
Nazwa oddziału: KGHM Polska Miedź S.A. Centrala
Poszukuje osoby na stanowisko:
Kierownik Wydziału Wsparcia Zakupów
Miejsce pracy: Centrala
Komórka organizacyjna: Wydział Wsparcia zakupów
Zakres obowiązków:
- Kierowanie pracą zespołu Wsparcia Zakupów,
- Przygotowywanie analiz i raportów zakupowych,
- Przygotowywanie analiz rynku surowców i usług,
- Prowadzenie projektów zakupowych związanych z optymalizacją procesów i systemów zakupowych,
- Nadzór nad polityką zakupów,
- Zarządzanie "master data" w zakupach,
- Nadzór nad bazą dostawców oraz procesem kwalifikacji i oceny dostawców,
- Rozwój systemu wsparcia zakupów.
Wymagania:
Minimalne:
- Wykształcenie: magister wyższe,
- Wymagany staż: 5 lat,
- 5 lat doświadczenia w pracy w dziale zakupów, mile widziane doświadczenie w kierowaniu zespołem,
- Doświadczenie w prowadzeniu projektów zakupowych, mile widziane doświadczenie w pracy
w międzynarodowym środowisku, - Zaawansowane zdolności analityczne poparte doświadczeniem na stanowisku,
- Znajomość narzędzi zakupowych,
- Biegła znajomość Excela,
- Język Angielski na poziomie B1.
Dodatkowe:
- Odporność na stres,
- Samodzielność w działaniu,
- Kreatywność,
- Komunikatywność.