Kierownik Wydziału Terenowego Transportu
Miejsce pracy: Pruszcz Gdański, ul. Handlowa 4
Region Dystrybucji w Gdańsku
Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę, 1 etat
Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę, 1 etat
Twoje zadania:
- zarządzanie operacyjne procesami transportowymi i dystrybucyjnymi,
- nadzór i kontrola floty pojazdów własnych,
- nadzór nad umowami transportowymi na obszarze działania jednostki
- monitorowanie i optymalizacja kosztów transportu i dystrybucji,
- prowadzenie i nadzór nad dokumentacją z zakresu czasu pracy kierowców,
- zarządzanie podległym zespołem pracowników i dbanie o ich rozwój,
- nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów transportowych,
- ścisła współpraca z innymi działami w jednostce.
Dołącz do nas, jeśli:
- masz wykształcenie wyższe,
- posiadasz minimum 2-3 letnie doświadczenie w branży TSL,
- potrafisz motywować, delegować zadania i egzekwować ich realizację,
- posługujesz się pakietem MS Office na poziomie bardzo dobrym,
- jesteś nastawiony na skuteczne rozwiązywanie problemów oraz wprowadzanie zmian,
- potrafisz myśleć analitycznie i dobrze organizujesz swój czas pracy,
- posiadasz wiedzę w zakresie prawa transportowego oraz czasu pracy kierowców,
- potrafisz sprawnie działać pod presją czasu,
- jesteś osobą komunikatywną, samodzielną oraz odpowiedzialną.
Mile widziane:
- posiadanie certyfikatu kompetencji zawodowych w transporcie drogowym rzeczy,
- wykształcenie wyższe: Transport i Logistyka, Zarządzanie.
U nas zyskasz:
- wsparcie opiekuna podczas pierwszych trzech miesięcy pracy,
- atrakcyjne warunki zakupu prywatnej opieki medycznej i ubezpieczenia na życie,
- dofinansowanie do wypoczynku i wydarzeń kulturalnych,
- pożyczki na preferencyjnych warunkach, wsparcie w przypadku trudnej sytuacji życiowej,
- trzynastą pensję i dodatek stażowy za pracę w Poczcie Polskiej,
- możliwość zakupu karty Multisport na korzystnych warunkach,
- kartę rabatową Biznestank i zniżki u partnerów biznesowych,
- możliwość dołączenia do pocztowych grup sportowych.
Nie musisz wysyłać do nas listu, wystarczy kliknąć Aplikuj!
Poznaj
Poczta Polska S.A.
Dlaczego warto?
Poczta Polska zajmuje się świadczeniem usług pocztowych, bankowych, ubezpieczeniowych i logistycznych dla klientów indywidualnych, firm i instytucji, za pośrednictwem prawie 7,2 tysiąca placówek, agencji oraz filii pocztowych.
Siłą i przewagą konkurencyjną Poczty Polskiej są jej pracownicy. Spółka zatrudnia ok. 80 tys. osób o różnorodnych kwalifikacjach i kompetencjach, w tym wiele osób z lokalnego rynku pracy. Wszystkim dajemy możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach, rekrutacjach wewnętrznych oraz licznych konkursach i zespołach projektowych.
Proces rekrutacji
- Krok Wyślij CV
- Krok Porozmawiajmy
- Krok Spotkajmy się
- Krok Rozwiąż zadanie
- Krok Dołącz do nas
- Krok Poleć nas innym