Najnowsze oferty pracy

  • Lider Zespołu Call Center

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola, raportowanie i...
  • Team Manager with French

    Foundever   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Specific Job Responsibilities Proactively manages and is responsible for all Health and Safety issues for the team, ensuring a safe working environment for everyone. Takes personal responsibility to understand and comply with all company and client security requirements and policies. Ensures that...
Zobacz więcej ofert pracy

Kierownik Wydziału Infolinii

Bank BGŻ
Radom
praca stacjonarna
3779 dni temu


Kierownik Wydziału Infolinii
(umowa na zastępstwo)
Miejsce pracy: Radom
Nr Ref.: BGZ04951


Zakres zadań:
  • monitoring realizacji planów sprzedażowych podległego Zespołu w zakresie produktów i usług bankowych oferowanych w kanale telefonicznym oraz za pośrednictwem Internetu;
  • dbanie o wysoką jakość obsługi klienta w Zespole Infolinii;
  • nadzór nad realizacją kampanii sprzedażowych, w tym akcji telemarketingowych;
  • kontrola nad prowadzoną korespondencją mailową związaną z obsługą Klientów korzystających z usług bankowych przez telefon oraz za pośrednictwem Internetu;
  • współudział w wypracowywaniu, wdrażaniu i realizacji strategii sprzedaży produktów i usług bankowych, oraz bankowo-ubezpieczeniowych w kanale telefonicznym i internetowym.
Od Kandydatów oczekujemy:
  • wykształcenia wyższego (preferowany kierunek: bankowość i finanse);
  • min. rocznego doświadczenia w kierowaniu zespołem sprzedawców, w tym doświadczenia w kierowaniu zespołem odpowiedzialnym za telefoniczną sprzedaż;
  • doświadczenia w sprzedaży usług bankowych przez telefon;
  • doświadczenia w obsłudze infolinii telefonicznej klientów oraz w telefonicznej obsłudze Klientów korzystających z usług bankowych przez telefon (mile widziane);
  • znajomości ogólnych zagadnień z dziedziny finansów i bankowości;
  • wiedzy z zakresu zarządzania zespołem;
  • znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym;
  • znajomości pakietu MS Office;
  • umiejętności planowania, odpowiedzialności i samodzielności;
  • odporności na stres;
  • wysokiej kultury osobistej.
Oferujemy:
  • umowę o pracę na zastępstwo;
  • pracę w zespole profesjonalistów i ludzi z pasją;
  • system rozwoju zawodowego dla pracowników – Indywidualny Plan Rozwoju;
  • Program Rozwoju Potencjału „Prestiż”;
  • świadczenia socjalne (m.in. opiekę medyczną, pakiet sportowo - rekreacyjny);
  • przyjazną atmosferę pracy.
Prosimy o dołączenie klauzuli: „Oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Bank BGŻ z siedzibą w Warszawie, ul. Kasprzaka 10/16, 01-211 Warszawa dla potrzeb niezbędnych do realizacji rekrutacji teraz i w przyszłości zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z pózn. zm.).”

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.
 

Poznaj

BNP Paribas Bank Polska S.A.

Jesteśmy Bankiem zmieniającego się świata, liderem zrównoważonego rozwoju. 

Bankiem otwartym na każdego, wspierającym potrzeby różnych grup, w tym osób z niepełnosprawnościami.

Cenimy różnorodność, bo wierzymy, że w niej jest siła.

Stawiamy na wzajemny szacunek i zrozumienie.

Jeśli myślisz o pracy w stabilnej organizacji, oferującej innowacyjne produkty finansowe i chcesz rozwijać swoje kompetencje w przyjaznym środowisku, aplikuj do nas! 

Oprócz wyzwań zawodowych, możesz liczyć na pakiet benefitów i wsparcie w bieżącej pracy. Jeśli posiadasz orzeczenie o niepełnosprawności, to postaramy się dla Ciebie o dodatkowe udogodnienia.

Dołącz do pracodawcy, któremu zależy.

Fundamentem naszych działań są wartości, którymi chcemy się kierować podejmując decyzje zarówno operacyjne, jak i długofalowo. Zależy nam na działaniu w sposób transparentny i z odwagą, upraszczając nasze procesy. Chcemy by każdy z nas czuł empowerment. Wierzymy, że tylko współpraca da nam możliwość osiągania celów w sposób efektywny i skuteczny. Tylko w ten sposób możemy osiągnąć założone cele strategiczne i spełnić nasze obietnice wobec Klientów. Razem zobowiązaliśmy się być liderem zrównoważonego finansowania. Możesz pracować w miejscu, które daje zielone światło.

Podobne oferty

  • Lider Zespołu Call Center

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola, raportowanie i...
  • Team Manager with French

    Foundever   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Specific Job Responsibilities Proactively manages and is responsible for all Health and Safety issues for the team, ensuring a safe working environment for everyone. Takes personal responsibility to understand and comply with all company and client security requirements and policies. Ensures that...