Najnowsze oferty pracy

  • Lider Zespołu Call Center

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola, raportowanie i...
  • Team Manager with French

    Foundever   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Specific Job Responsibilities Proactively manages and is responsible for all Health and Safety issues for the team, ensuring a safe working environment for everyone. Takes personal responsibility to understand and comply with all company and client security requirements and policies. Ensures that...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Radom Kierownik Zespołu Call Center Radom
Kierownik Wydziału Akcji Telemarketingowych

Kierownik Wydziału Akcji Telemarketingowych

Bank BGŻ
Radom
praca stacjonarna
3642 dni temu

Kierownik Wydziału Akcji Telemarketingowych

Zajmuj się tym co ważne, tak jak lubisz
w Centrum Biznesowym Banku BGŻ.

MIEJSCE PRACY: Radom
Nr Ref.: BGZ05357

Ważne rzeczy, którymi będziesz się zajmować:
  • nadzorowanie sprzedaży produktów i usług bankowych oferowanych w kanale telefonicznym oraz internetowym;
  • wdrażanie technik sprzedaży produktów i usług w telefonicznym kanale dystrybucji;
  • nadzorowanie wdrażanych technik sprzedaży produktów i usług w telefonicznym oraz internetowym kanale dystrybucji;
  • realizacja polityki szkoleniowej poprzez inicjowanie, organizowanie, prowadzenie i koordynowanie działań podnoszących kwalifikacje pracowników;
  • współudział w wypracowywaniu, wdrażaniu i realizacji strategii sprzedaży produktów i usług bankowych oraz bankowo-ubezpieczeniowych w kanale telefonicznym oraz internetowym;
  • badanie potrzeb, oczekiwań oraz stopnia zadowolenia Klientów z obsługi sprzedaży w kanale telefonicznym;
Oczekujemy od Ciebie:
  • wykształcenia wyższego (minimum licencjat, preferowane kierunki: bankowość, finanse);
  • min. trzyletniego doświadczenia w telefonicznej obsłudze i sprzedaży produktów i usług finansowych;
  • ekspercki poziom wiedzy z zakresu produktów i usług bankowych;
  • znajomości języka angielskiego na poziomie B2;
  • znajomości pakietu MS Office, EuroBank On-line (mile widziane);
  • doskonałych umiejętności komunikacyjnych;
  • wysokiej kultury osobistej;
  • umiejętność pracy w warunkach zwiększonych obciążeń i ograniczeń czasowych;
  • odporności na stres;
  • umiejętności analitycznych;
  • umiejętności sprawnego zarządzania sytuacjami konfliktowymi;
Oferujemy:
  • dobre warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę;
  • atmosferę opartą na współpracy i dzieleniu się wiedzą;
  • pracę w zespole profesjonalistów i ludzi z pasją;
  • wsparcie w rozwoju;
  • pracę przy projektach ważnych dla lokalnych społeczności;
  • opiekę medyczną oraz pakiet sportowo – rekreacyjny i dopłaty do wypoczynku.
Prosimy o dołączenie klauzuli: „Oświadczam, że wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Bank BGŻ z siedzibą w Warszawie, ul. Kasprzaka 10/16, 01-211 Warszawa dla potrzeb niezbędnych do realizacji rekrutacji teraz i w przyszłości zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 z pózn. zm.).”

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.



 

Poznaj

BNP Paribas Bank Polska S.A.

Jesteśmy Bankiem zmieniającego się świata, liderem zrównoważonego rozwoju. 

Bankiem otwartym na każdego, wspierającym potrzeby różnych grup, w tym osób z niepełnosprawnościami.

Cenimy różnorodność, bo wierzymy, że w niej jest siła.

Stawiamy na wzajemny szacunek i zrozumienie.

Jeśli myślisz o pracy w stabilnej organizacji, oferującej innowacyjne produkty finansowe i chcesz rozwijać swoje kompetencje w przyjaznym środowisku, aplikuj do nas! 

Oprócz wyzwań zawodowych, możesz liczyć na pakiet benefitów i wsparcie w bieżącej pracy. Jeśli posiadasz orzeczenie o niepełnosprawności, to postaramy się dla Ciebie o dodatkowe udogodnienia.

Dołącz do pracodawcy, któremu zależy.

Fundamentem naszych działań są wartości, którymi chcemy się kierować podejmując decyzje zarówno operacyjne, jak i długofalowo. Zależy nam na działaniu w sposób transparentny i z odwagą, upraszczając nasze procesy. Chcemy by każdy z nas czuł empowerment. Wierzymy, że tylko współpraca da nam możliwość osiągania celów w sposób efektywny i skuteczny. Tylko w ten sposób możemy osiągnąć założone cele strategiczne i spełnić nasze obietnice wobec Klientów. Razem zobowiązaliśmy się być liderem zrównoważonego finansowania. Możesz pracować w miejscu, które daje zielone światło.

Podobne oferty

  • Lider Zespołu Call Center

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola, raportowanie i...
  • Team Manager with French

    Foundever   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Specific Job Responsibilities Proactively manages and is responsible for all Health and Safety issues for the team, ensuring a safe working environment for everyone. Takes personal responsibility to understand and comply with all company and client security requirements and policies. Ensures that...