Poszukujemy Kierownika Wsparcia Logistycznego do pracy w naszym Centrum Napraw Serwisowych Hilti w Nowej Wsi Wrocławskiej. Tworzymy wyjątkowy zespół, złożony z osób o różnych doświadczeniach, ale wspólnym celu: najwyższym zaangażowaniu, konsekwencji w dążeniu do sukcesu i jak najlepszej obsłudze klienta.
Kto nie miał wcześniej do czynienia z naszą branżą, mógł o nas nie słyszeć. Dostarczamy innowacyjne narzędzia, technologie, oprogramowanie i usługi dla globalnej branży budowlanej. Jesteśmy dumni z naszego liczącego 75 lat dziedzictwa oraz międzynarodowej renomy naszych przełomowych produktów i pierwszorzędnych usług. Nasza firma, zatrudniająca 24 000 osób w ponad 120 krajach, to idealne miejsce, by zaprezentować się z jak najlepszej strony, podnosząc jednocześnie swoje umiejętności, rozwijając się zawodowo i kształtując karierę.
W Hilti będziesz miał możliwości rozwoju takie jak w dużej korporacji, przy tym zyskując pełną samodzielność.
Będziesz odpowiadać za dział Wsparcia Logistycznego Centrum Napraw Serwisowych Hilti. Zatem do Twoich obowiązków będzie należało udoskonalanie obecnych procesów logistycznych, jak i wprowadzanie nowych. Będziesz mieć także okazję do inspirowania innych i wydobywania z nich tego co najlepsze, gdyż będziesz odpowiadać za pracę podległego zespołu i rozwój jego członków. Zadania te wymagają szerokiego spojrzenia na biznes, a zarazem wysokich kompetencji interpersonalnych. Stanowisko Kierownika Wsparcia Logistycznego jest jednym z kluczowych w naszym Serwisie, więc będziesz mieć okazję wykazać się nieszablonowym sposobem myślenia, elastycznością w generowaniu pomysłów, dzięki czemu będziesz mieć realny wpływ na funkcjonowanie Serwisu.
Zakres obowiązków będzie sprzyjał Twojemu rozwojowi. Zapewnimy Ci niezbędne wsparcie, pełną swobodę w wyborze działań, które umożliwią Ci uzyskanie ponadprzeciętnych wyników. Jeśli przekroczysz nasze oczekiwania, nagrodzimy Cię możliwościami osobistego rozwoju, a Twoja kariera nabierze tempa.
Nasz zespół to grono idealnie dobranych osobowości, a niektórzy z naszych najlepszych pracowników, zarówno kobiet, jak i mężczyzn trafiło do nas bez żadnego doświadczenia. Dlatego nic nie szkodzi, jeśli nie masz wcześniejszego doświadczenia w pracy w serwisie. W Hilti każdy zawdzięcza swój sukces pracy zespołowej i uzdolnieniom, doświadczenie ma drugorzędne znaczenie.
- energii, odwagi i zaangażowania
- wykształcenia wyższego
- bardzo dobrej znajomości systemu SAP
- doświadczenie w zarządzaniu zespołem
- wysokich zdolności analitycznych i interpersonalnych
- dobrej znajomości języka angielskiego