Realizacja zadań w ramach projektu niekonkurencyjnego dot. Bazy Usług Rozwojowych, realizowanego w ramach działania FERS.01.03 Kadry nowoczesnej gospodarki, typ projektu 3. Wzmocnienie Bazy Usług Rozwojowych i jakości świadczonych usług, lit. b) rozwój BUR oraz działania informacyjne promujące BUR i jej wykorzystanie, w tym w szczególności:
- Nadzór merytoryczny nad następującymi procesami realizowanymi w ramach zadania zapewniania jakości usług w BUR w ramach ww. projektu:
- opracowaniem założeń dla prowadzenia audytów jakości,
- naborem ekspertów/ wykonawców przeprowadzających audyty jakości w zakresie wsparcia procesu audytowania podmiotów,
- wdrożeniem rekomendacji z audytów jakości,
- obsługą umów z ekspertami/ wykonawcami,
- prowadzeniem postępowań wyjaśniających na podstawie informacji zewnętrznych o niespełnianiu wymogów BUR,
- współpracą z IZ PR oraz innymi podmiotami zewnętrznymi dotyczącymi identyfikacji uchybień w podmiotach wobec wymagań BUR.
- Nadzór nad realizacją zadań związanych z monitorowaniem wykorzystania budżetu, sprawozdawczością, dokumentami finansowymi w części dot. zadań sekcji.
- Nadzór merytoryczny nad udziałem sekcji w zamykaniu projektu pozakonkursowego Bazy Usług Rozwojowych, realizowanego w ramach Działania 2.3 PO WER.
- Zarządzanie Sekcją Zapewnienia Jakości Bazy Usług Rozwojowych.
- wykształcenie wyższe;
- minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w prowadzeniu lub nadzorowaniu kontroli/audytów projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej;
- minimum 2 lata doświadczenia w zarządzaniu lub w koordynacji zadań;
- znajomość regulacji prawnych i systemu wdrażania związanego z realizacją projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej, ze szczególnym uwzględnieniem Europejskiego Funduszu Społecznego;
- bardzo dobra obsługa pakietu MS Office (ze szczególnym uwzględnieniem MS Word, MS Excel).
- wykształcenie wyższe na kierunku prawo lub administracja;
- umiejętność organizacji pracy;
- umiejętność pracy pod presją czasu;
- umiejętność współpracy w grupie i komunikatywność;
- umiejętność analitycznego myślenia.
- umowę o pracę,
- premię regulaminową,
- prywatną opiekę medyczną,
- grupowe ubezpieczenie na życie,
- szkolenia,
- atrakcyjną lokalizację,
- wydarzenia integracyjne,
- programy socjalne.
Poznaj
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
ul.Pańska 81/83
00-834 Warszawa
Dlaczego warto?
Praca w PARP daje możliwość zdobywania doświadczenia w prestiżowych krajowych i międzynarodowych projektach. Dzięki polityce personalnej pracownicy mają możliwość optymalnego rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji. Dbamy o rozwój kompetencji, życzliwą atmosferę i budujemy przyjazne relacje zespołowe oparte na wzajemnym szacunku i zaufaniu.