PARP działa na rzecz małych i średnich przedsiębiorstw, podnoszenia kwalifikacji kadr i kształtowania przyjaznego otoczenia biznesowego. Dzięki wsparciu Agencji firmy rozwijają działalność eksportową, wzorniczą, badawczo-rozwojową i wykorzystują w produkcji innowacje i nowoczesne technologie. Oferta PARP pozwala na kompleksową realizację projektów - od koncepcji po komercjalizację.
- Bezpośredni nadzór merytoryczny nad sekcją
- Koordynacja opracowywania projektów planów finansowych Agencji oraz projektów ich zmian
- Koordynacja opracowywania wieloletnich planów finansowych Agencji oraz ich aktualizacji
- Koordynacja opracowywania prognozy dochodów na potrzeby dysponentów środków
- Koordynacja oraz sporządzanie sprawozdań wynikających z rozporządzenia w sprawie sprawozdawczości budżetowej oraz wynikających z przepisów prawa, ustaw, umów
- Organizowanie pracy, określanie właściwego podziału zadań dla pracowników
- Weryfikacja i akceptacja dokumentów w systemie finansowo-księgowym pod kątem zgodności z planem finansowym
- Bieżąca współpraca z kontrolami wewnętrznymi i zewnętrznymi
- Uczestnictwo w spotkaniach wewnętrznych i zewnętrznych dotyczących zakresu sekcji
- Delegowanie zadań oraz ich planowanie w celu bieżącej i terminowej obsługi procesów
- Zgłaszanie propozycji modyfikacji systemu finansowo-księgowego, systemu do budżetowania, procedur oraz innych dokumentów wewnętrznych.
- Wykształcenie wyższe w obszarze rachunkowości/ finansów/ ekonomii
- Minimum 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze zbieżnym zakresie
- Minimum 2 lata na stanowisku kierowniczym
- Wiedza z obszaru:
- planowania i budżetowania w jednostkach sektora publicznego
- rozliczania projektów finansowanych ze środków UE
- Biegła znajomość ustawy o finansach publicznych; o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
- Biegła znajomość rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych, w sprawie sprawozdawczości budżetowej, w sprawie sprawozdawczości budżetowej w układzie zadaniowym
- Umiejętność pracy pod presją czasu oraz w sytuacjach stresowych
- Dobra organizacja pracy własnej oraz umiejętność nadzorowania kilkunastoosobowego zespołu.
- Podstawowa znajomość prawa zamówień publicznych
- Doświadczenie zawodowe w rozliczaniu projektów finansowanych ze środków UE lub z innych środków pomocowych
- Dobra znajomość ustawy o rachunkowości
- Wiedza z obszaru rachunkowości finansowej i zarządczej
- Umiejętność pracy w systemach informatycznych
- umowę o pracę;
- premię regulaminową;
- prywatną opiekę medyczną;
- grupowe ubezpieczenie na życie;
- szkolenia;
- atrakcyjną lokalizację;
- wydarzenia integracyjne;
- programy socjalne.
Poznaj
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
ul.Pańska 81/83
00-834 Warszawa
Dlaczego warto?
Praca w PARP daje możliwość zdobywania doświadczenia w prestiżowych krajowych i międzynarodowych projektach. Dzięki polityce personalnej pracownicy mają możliwość optymalnego rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji. Dbamy o rozwój kompetencji, życzliwą atmosferę i budujemy przyjazne relacje zespołowe oparte na wzajemnym szacunku i zaufaniu.