Kim jesteśmy?
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5600 placówek w 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 30 lokalizacjach na terenie kraju. W 2014 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 46 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Kierownik Utrzymania Ruchu
Miejsce pracy: podkarpackie/ Jasło
Nr Ref.: ME/10/2015
Zakres obowiązków:
- Strategiczne i operacyjne zarządzanie utrzymaniem ruchu w zakładzie produkcyjnym
- Koordynacja i nadzór nad modernizacją oraz bieżącą konserwacją i naprawą maszyn, urządzeń
- Zarządzanie zasobami ludzkimi i pełnienie nadzoru nad pracownikami
- Nadzór nad dokumentacją techniczną i jej aktualizacja
- Opracowanie harmonogramów okresowych przeglądów technicznych
- Modernizacja wyposażenia technologicznego zakładu (instalacja nowych urządzeń)
- Utrzymywanie kontaktów z przedstawicielami producentów maszyn i urządzeń, producentami części zamiennych oraz z serwisantami
- Reagowanie na zdarzenia, a także planowanie i realizacja zadań prewencyjnych
- Zarządzanie budżetem kosztowym działu, planowanie oraz realizacja projektów oszczędnościowych
- Współpraca z działem produkcji dla osiągnięcia założonych celów w zakresie kosztów i OAE
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe techniczne (mechanika, technologia produkcji, etc.)
- Minimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
- Dobra znajomość j. angielskiego – wymóg niezbędny
- Znajomość metody zarządzania jakością Six Sigma
- Umiejętność planowania
- Znajomość procesów i zagadnień dotyczących utrzymania ruchu
- Umiejętności związane z eksploatacją urządzeń i linii technologicznych
- Znajomość przepisów BHP
- Umiejętność szybkiego podejmowania decyzji oraz rozwiązywania problemów
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej oraz zespołu
- Gotowość do wyjazdów służbowych w kraju i zagranicą
- Zaangażowanie, inicjatywa oraz nastawienie na realizację wyznaczonego celu
Oferujemy:
- Pracę w międzynarodowym środowisku
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę bezpośrednio u naszego Klienta
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Możliwość rozwoju i doskonalenia zawodowego
- Pracę w bardzo przyjaznej atmosferze
- Współpracę na długie lata