FBSerwis to polska firma, która jest częścią Grupy Budimex oraz globalnej grupy Ferrovial, świadczy usługi w zakresie: kompleksowego utrzymania infrastruktury, usług środowiskowych, kompleksowej obsługi nieruchomości (Facility Management) i usług dotyczących efektywności energetycznej. FBSerwisjest pionierem w zakresie kompleksowych usług świadczonych zgodnie z ideą Smart City.
Najważniejsze fakty:
- utrzymujemy blisko 1700 km dróg krajowych i autostrad,
- obsługujemy prawie 1 mln osób w zakresie odbioru odpadów komunalnych w województwach: wielkopolskim, łódzkim, dolnośląskim, opolskim, podkarpackim i małopolskim,
- posiadamy 4 instalacje do mechaniczno-biologicznego przetwarzania odpadów komunalnych (status RIPOK), w tym dwie z własnym składowiskiem,
- utrzymujemy 1 milion metrów kwadratowych powierzchni budynków oraz obiektów przemysłowych i sportowych.
W związku z dynamicznym rozwojem prowadzimy aktualnie rekrutację na stanowisko:
Kierownik Techniczny
Miejsce pracy: Warszawa
Z jakimi wyzwaniami zmierzysz się w pracy?
- Zarządzanie bieżącą działalnością operacyjną na podległym kontrakcie w celu zapewnienia zgodności świadczonych usług z umową
- Nadzór nad pracami wykonywanymi na terenie powierzonego obiektu, zapewnienie prawidłowego stanu utrzymania technicznego
- Kontrola budżetu prowadzonego kontraktu
- Budowanie pozytywnych relacji i reprezentowanie interesów firmy w bieżącym kontakcie z klientem wewnętrznym i zewnętrznym
- Koordynowanie prac podległego zespołu, rekrutowanie, motywowanie oraz szkolenie pracowników
- Nadzór nad realizacją prac zleconych firmom serwisowym
- Sporządzanie raportów z wykonywanych czynności naprawczych, serwisowych, konserwacyjnych
- Ciągłe doskonalenie jakości realizacji usług poprzez wymianę doświadczeń i wdrażanie najlepszych rozwiązań
Jakie wymagania stawiamy potencjalnym kandydatom?
- Co najmniej 4-letnie doświadczenie w zarządzaniu obsługą techniczną obiektu
- Praktyczna znajomość instalacji technicznych w budynkach oraz automatyki budynkowej
- Doświadczenie w pracy z budżetem obsługiwanego kontraktu
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem pracowników technicznych
- Preferowane wykształcenie wyższe w specjalnościach: instalacje sanitarne, HVAC, elektryk, automatyk
- Dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel
- Posiadanie uprawnień zawodowych - świadectwa kwalifikacji SEP (E i D), posiadanie innych uprawnień będzie dodatkowym atutem
- Komunikatywności, otwartości oraz łatwości nawiązywania i utrzymywania kontaktów z Klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi
- Wysoko rozwinięte zdolności negocjacyjne
- Umiejętność organizacji pracy własnej oraz podległych pracowników
Co możemy zaoferować?
- Ciekawą pracę w międzynarodowej firmie o ponadprzeciętnej dynamice rozwoju
- Realną możliwość rozwoju w organizacji
- Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętności
- Przyjazną atmosferę i możliwość współpracy z profesjonalistami, którzy opowiedzą o branżach, w których działamy
- Ubezpieczenie grupowe oraz prywatną opieka medyczną opłacone przez pracodawcę
- Dofinansowanie karty MultiSport dla chętnych osób
- Profesjonalne narzędzia pracy
- Współpracę z zespołem profesjonalistów w swojej branży