HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej firmy rekrutacyjnej w Wielkiej Brytanii.
Grupa posiada ponad 390 biur w 27 krajach na całym świecie, w których łącznie pracuje 8 300 specjalistów. Jest liderem w Europie Środkowej i Wschodniej, Azji, Ameryce Południowej, Australii, Nowej Zelandii, Chinach, Japonii, Hong Kongu i Kanadzie.
Twoja następna firma
Osoba na tym stanowisku będzie pracowała dla międzynarodowej agencji nieruchomości, w strukturach korporacyjnych – w centrali Firmy. W regionie EMEA firma zatrudnia 5 tysięcy pracowników w 40 krajach. Znajduje się w pierwszej trójce firm na rynku nieruchomości komercyjnych we wszystkich największych miastach w Europie.
Twoje następne stanowisko
Osoba, która obejmie to stanowisko, dołączy do zespołu H&S and FM Operations, odpowiedzialnego za techniczne zarządzanie portfelem nieruchomości komercyjnych w całej Polsce. Do głównych zadań tej osoby będzie także należeć nadzór merytoryczny nad pracą Kierowników Technicznych (on-site), w szczególności w zakresie: przygotowywania i kontroli budżetów utrzymania nieruchomości, długoterminowych planów utrzymania obiektów, inwestycji prowadzonych w obiektach, optymalizacji kosztów ich utrzymania. Ponadto, osoba ta będzie współpracować z firmami zewnętrznymi, świadczącymi usługi na rzecz nieruchomości zarządzanych przez Firmę (sprzątanie, ochrona, bieżące utrzymanie obiektu, serwisy i przeglądy) oraz dostawcami mediów; będzie przygotowywać, monitorować i renegocjować umowy; kontrolować jakość usług świadczonych przez firmy zewnętrzne. Do zakresu odpowiedzialności będzie należeć również: współpraca z właścicielami i kluczowymi najemcami nieruchomości, bieżące i okresowe raportowanie ze swojej pracy, współpraca z innymi zespołami zarządzającymi nieruchomościami w imieniu klientów.
Czego potrzebujesz, aby osiągnąć sukces?
Szukamy osób z wykształceniem wyższym technicznym oraz doświadczeniem w zarządzaniu technicznym obiektami komercyjnymi – zarówno po stronie FM, jak i zarządcy. Oczekujemy od kandydata znajomości zagadnień Prawa Budowlanego oraz przepisów BHP i PPOŻ, jak i praktycznej znajomości prowadzenia procesów inwestycyjnych na obiektach, zarządzania i rozliczania podwykonawców. Istotna na tym stanowisku będzie także umiejętność zarządzania budżetami CAPEX, OPEX, jak i znajomość procesów optymalizacyjnych na prowadzonych dotychczas kontraktach. Warunkiem koniecznym jest posługiwanie się biegle językiem angielskim (B2/C1) oraz zdolności analityczne, sumienność i zaangażowanie w wykonywaną pracę.
Co zyskujesz?
W zamian zatrudniona osoba otrzyma możliwość pracy w doświadczonym, ambitnym zespole, w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku nieruchomości oraz niezbędne narzędzia pracy, możliwość rozwijania własnej wiedzy i kompetencji, możliwość wpływu i zarządzania strategicznego.
Co powinieneś zrobić?
Jeśli ta oferta jest idealna dla Ciebie, kliknij ‘Aplikuj’ i prześlij nam swoje aktualne cv.
Jeśli ta oferta nie jest dopasowana do Twoich oczekiwań, a poszukujesz obecnie pracy, skontaktuj się z nami.