kierownik/koordynator umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
11 godz.
Zakres obowiązków: realizacja zadań zakupowych zgodnie z harmonogramem; rozwijanie bazy poprzez aktywne poszukiwanie nowych podwykonawców oraz dostawców materiałów budowlanych; prowadzenie audytów nowych podwykonawców i dostawców; prowadzenie negocjacji, przygotowanie umów, kontraktowanie...
Zadania: nadzór nad przebiegiem procesów operacyjnych w Spółce w zakresie utrzymania jakości obsługi, zgodności realizacji usługi z umową, wsparcia operacyjnego i technicznego w powierzonym obszarze ( branża Facility Management) zarządzanie zespołem pracowników – planowanie pracy,...
Zadania: nadzór nad przebiegiem procesów operacyjnych w Spółce w zakresie utrzymania jakości obsługi, zgodności realizacji usługi z umową, wsparcia operacyjnego i technicznego w powierzonym obszarze ( branża Facility Management) zarządzanie zespołem pracowników – planowanie pracy,...
specjalista (mid) / menedżer umowa o pracę pełny etat
1 dni
Twój zakres obowiązków Kompleksowe zarządzanie rozproszonym kontraktem w Polsce w obszarze usług Facility Management (usługi utrzymania czystości, usługi administracyjne) Odpowiedzialność za wydajność i rentowność na kontrakcie; Proponowanie i wdrażanie innowacji; Kontrola wyników...
Udział w projektach rozbudowy Zakładu oraz instalacji technicznych infrastruktury; Utrzymanie sprawności infrastruktury technicznej obiektu przemysłowego; Tworzenie i realizacja harmonogramów przeglądów budynków, urządzeń i instalacji; Bezpośredni nadzór nad pracą podległego personelu...
Zadania: realizacja zadań związanych z technicznym utrzymaniem powierzchni wynajętej przez klienta, w tym:nadzór nad PPM powierzchniwykonywanie drobnych napraw technicznych w ramach zespołunadzór nad działaniem poszczególnych instalacji na powierzonej powierzchninadzór i aktywny udział w...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 godz.
realizacja zadań z zakresu zarządzania nieruchomościami, położonymi w miejscowościach: Lubliniec, Tarnowskie Góry, Częstochowa, Mierzęcice, Miasteczko Śląskie prowadzenie dokumentacji administracyjnej i eksploatacyjnej oraz ewidencji dot. nieruchomości, współpraca z dostawcami usług...
Twoje zadania: Zarządzanie dokumentacją nieruchomości - w tym pisma, wnioski i inne dokumenty. Uczestnictwo w spotkaniach Wspólnot Mieszkaniowych. Komunikacja z właścicielami i najemcami na różnych poziomach. Współpraca z zarządem i instytucjami. Nadzorowanie firm obsługujących nieruchomości.
SPIE Polska zajmuje pozycję lidera na polskim rynku facility management. Świadczymy zintegrowane usługi, obejmujące obsługę techniczną, infrastrukturalną, administracyjną obiektu oraz consulting FM. Przygotowujemy analizy i na bazie długoletniego doświadczenia budujemy nowe koncepcje. Nasi eksperci generują wiele nowych, innowacyjnych pomysłów, koncentrując się na optymalizacji i efektywności projektów.
Kierownik Techniczny Obiektu
Miejsce pracy: Szczecin
Celemstanowiskajest utrzymanie infrastruktury technicznej nieruchomości zgodnie z wymogami technicznymi, prawa budowlanego oraz oczekiwaniami Klienta, w tym:
budowanie i utrzymywanie relacji biznesowych z Klientem
zarządzanie zespołem technicznym
nadzór nad pracą podwykonawców
Jeśli posiadasz:
wykształcenie wyższe techniczne (preferowane specjalności: elektryczna, z zakresu automatyki lub mechaniki)
min. 3 - letnie doświadczenie w prowadzeniu obsługi technicznej budynku
uprawnienia SEP Gr 1 D i E
znajomość języka niemieckiego w stopniu pozwalającym na swobodną komunikację
czynne prawo jazdy kat. B
wysoki poziom kompetencji społecznych oraz cechy takie jak: efektywna organizacja czasu i pracy, przedsiębiorczość, samodzielność, postawa prokliencka
Wybranym kandydatom oferujemy:
stabilne warunki zatrudnienia: umowa o pracę, pakiet socjalny
możliwość rozwoju zawodowego w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
kierownik/koordynator umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat
11 godz.
Zakres obowiązków: realizacja zadań zakupowych zgodnie z harmonogramem; rozwijanie bazy poprzez aktywne poszukiwanie nowych podwykonawców oraz dostawców materiałów budowlanych; prowadzenie audytów nowych podwykonawców i dostawców; prowadzenie negocjacji, przygotowanie umów, kontraktowanie...
Zadania: nadzór nad przebiegiem procesów operacyjnych w Spółce w zakresie utrzymania jakości obsługi, zgodności realizacji usługi z umową, wsparcia operacyjnego i technicznego w powierzonym obszarze ( branża Facility Management) zarządzanie zespołem pracowników – planowanie pracy,...
Zadania: nadzór nad przebiegiem procesów operacyjnych w Spółce w zakresie utrzymania jakości obsługi, zgodności realizacji usługi z umową, wsparcia operacyjnego i technicznego w powierzonym obszarze ( branża Facility Management) zarządzanie zespołem pracowników – planowanie pracy,...
specjalista (mid) / menedżer umowa o pracę pełny etat
1 dni
Twój zakres obowiązków Kompleksowe zarządzanie rozproszonym kontraktem w Polsce w obszarze usług Facility Management (usługi utrzymania czystości, usługi administracyjne) Odpowiedzialność za wydajność i rentowność na kontrakcie; Proponowanie i wdrażanie innowacji; Kontrola wyników...
Udział w projektach rozbudowy Zakładu oraz instalacji technicznych infrastruktury; Utrzymanie sprawności infrastruktury technicznej obiektu przemysłowego; Tworzenie i realizacja harmonogramów przeglądów budynków, urządzeń i instalacji; Bezpośredni nadzór nad pracą podległego personelu...
Zadania: realizacja zadań związanych z technicznym utrzymaniem powierzchni wynajętej przez klienta, w tym:nadzór nad PPM powierzchniwykonywanie drobnych napraw technicznych w ramach zespołunadzór nad działaniem poszczególnych instalacji na powierzonej powierzchninadzór i aktywny udział w...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 godz.
realizacja zadań z zakresu zarządzania nieruchomościami, położonymi w miejscowościach: Lubliniec, Tarnowskie Góry, Częstochowa, Mierzęcice, Miasteczko Śląskie prowadzenie dokumentacji administracyjnej i eksploatacyjnej oraz ewidencji dot. nieruchomości, współpraca z dostawcami usług...
Twoje zadania: Zarządzanie dokumentacją nieruchomości - w tym pisma, wnioski i inne dokumenty. Uczestnictwo w spotkaniach Wspólnot Mieszkaniowych. Komunikacja z właścicielami i najemcami na różnych poziomach. Współpraca z zarządem i instytucjami. Nadzorowanie firm obsługujących nieruchomości.