Opis stanowiska: Realizacja usługi i zarządzania serwisem w zakresie technicznej obsługi obiektu. Dbałość o najwyższe standardy obsługi w celu zapewnienia bezpieczeństwa i komfortu użytkowników obiektu.
- Konkurencyjne wynagrodzenie w oparciu o Umowę o Pracę (adekwatne do doświadczenia i umiejętności).
- Benefity pozapłacowe (szkolenia, opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta sportowa),
- Pracę w nowoczesnych budynkach, w których firma wdraża nowe rozwiązania technologiczne.
- Możliwość rozwoju zawodowego oraz awansu w strukturach firmy.
- Wyposażenie we wszelkie niezbędne narzędzia pracy.
- Przyjazną atmosferę, w lubiącym się zespole oraz wsparcie merytoryczne przełożonych.
- Utrzymanie w prawidłowym stanie systemów i urządzeń technicznych
- Wykonywanie planowych przeglądów urządzeń i instalacji oraz propozycje działań optymalizacyjnych.
- Zarządzanie procesem eksploatacji technicznej,
- Zarządzanie zespołem technicznym
- Nadzór nad realizacją prac podwykonawców i podległych pracowników.
- Dyspozycyjność w przypadku awarii technicznych.
- Wykonywanie prac serwisowych, naprawczych i montażowych.
- Realizacja i nadzór procesu konserwacji planowej, sporządzanie raportów.
- Realizacja zapisów umowy oraz nadzór nad zakupami i magazynem części zamiennych.
- Prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej oraz prawnej obiektu.
- Kontrola nad gospodarką odpadami i substancjami niebezpiecznymi.
- Utrzymywanie bieżących kontaktów z przedstawicielami Klienta,
- Współpraca z Najemcami oraz firmami zewnętrznymi w zakresie obsługi technicznej.
- Wykształcenia technicznego (mile widziane wykształcenie wyższe).
- Doświadczenia zawodowego w utrzymaniu technicznym budynków (doświadczenie w obsłudze Obiektów Logistycznych będzie dodatkowym atutem).
- Uprawnień kwalifikacyjnych Grupa 1 (mile widziane Grupa 2 i 3).
- Znajomości obsługi instalacji budynkowych (HVAC, inst. ppoż., wod-kan itp.).
- Umiejętności czytania dokumentacji technicznej, obsługa komputera – pakiet MS Office.
- Doświadczenia w zarządzaniu Zespołem, zdolności przywódczych, delegowania zadań oraz motywowania Zespołu.
- Proaktywnego nastawienia w kontakcie z przedstawicielami Klienta.
- znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.
Poznaj
Dussmann Polska Sp.z o.o.
W Polsce istniejemy od 1993 roku, siedziba firmy mieści się w Warszawie, zaś lokalizacja obsługiwanych przez nas obiektów, obejmuje teren całej Polski.
Bogate doświadczenie w prowadzeniu działalności usługowej w branżach technicznego utrzymania nieruchomości, utrzymania czystości, żywienia zbiorowego i cateringu oraz ochrony osób i mienia, stawia nas w czołówce przedsiębiorców na rynku polskim w tej gamie usług i daje powody do optymistycznego spoglądania w przyszłość.
Najważniejszą sprawą w świadczonych przez nas usługach jest szeroko rozumiana jakość. Szczególny nacisk kładziemy na nowoczesne metody pracy, stosując najnowsze rozwiązania techniczno-organizacyjne, oparte na standardach światowych z uwzględnieniem specyfiki polskiego rynku.