Carry Sp. z o.o. jest firmą posiadającą sieć salonów odzieżowych na terenie całego kraju. W chwili obecnej zapraszamy do udziału w rekrutacji osoby zainteresowane współpracą w charakterze:
Kierownik Sprzedaży w Regionie
Miejsce wykonywanie pracy: teren działalności firmy w ramach Polski północno-zachodniej
Do głównych obowiązków przyjętej osoby będzie należało:
- Kompleksowa opieka nad sklepami w podległym terenie, około 20 punktów,
- Nadzór, kontrola i bieżące wspieranie zespołów sprzedawców
- Dbanie o wizerunek i przestrzeganie wytycznych
- Realizowanie polityki handlowej w tym VM firmy
- Odpowiedzialność za wyniki sprzedażowe w podległych jednostkach, sporządzanie okresowych raportów
- Współpraca z innymi oddziałami firmy i dbałość o właściwy przekaz informacji
- Analiza czasu pracy salonów
- Szkolenie podległych pracowników
- Rekrutacja i budowanie zespołów
- Realizacja wyznaczonych celów i raportowanie
- Prowadzenie Inwentaryzacji w Regionie
Od kandydatów oczekujemy:
- Wykształcenia wyższego ukończone
- Min. 2 lata doświadczenie na podobnym stanowisku, mile widziane w handlu sieciowym,
- Znajomość technik sprzedaży i przepisów Prawa Pracy
- Umiejętności planowania i realizacji zadań własnych i zespołów
- Umiejętność koordynowania i motywowania zespołu Sprzedawców
- Umiejętność podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów, samodzielność
- Wysokie zdolności komunikacyjne i wysoka kultura osobista
- Odporność na stres
- Motywacja do pracy i energia w działaniu
- Dążenia do osiągnięcia zamierzonego celu
- Kreatywności, zaangażowania w powierzone zadania
- Czynne prawo jazdy kat. B
- Gotowość do pracy w terenie
- Umiejętności obsługi komputera (MS Office, Excel)
Oferujemy:
- Ciekawą i dynamiczną pracę w zespole sprzedażowym w renomowanej firmie
- Udział w tworzeniu i rozwoju firmy
- Współpraca zawierana w formie kontraktu menadżerskiego lub czynnie prowadzonej działalności gospodarczej