Najnowsze oferty pracy

  • Asystent Zarządzającego Sklepem

    Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe TOPAZ   Siemiatycze    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twoje główne zadania: Wspieranie procesów zamówień i zaopatrzenia, Współpraca z kierownictwem w zakresie administracji, Obsługa klientów i prace na sali sprzedaży.
  • Pracownik gastronomiczny

    Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe TOPAZ   Siemiatycze    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    2 dni
    Obowiązki: Profesjonalna obsługa klientów i budowanie z nimi relacji, Przygotowywanie dań zgodnie ze standardami restauracji, Utrzymanie porządku i czystości na stanowisku pracy, Obsługa kasy fiskalnej.
  • Asystent Kierownika - market budowlany

    Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe TOPAZ   Siemiatycze    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Twoje główne zadania: współpraca z Kierownikiem/Zastępcą Kierownika w zakresie monitorowania obowiązujących standardów i poziomu realizacji planów sprzedażowych przez sklep; realizacja zadań związanych z zamówieniami i właściwym zatowarowaniem sklepu; wsparcie kadry zarządzającej w...
  • Pracownik restauracji

    Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe TOPAZ   Siemiatycze    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    4 dni
    Twoje główne zadania: zapewnienie profesjonalnej obsługi i budowanie pozytywnych relacji z Klientami; przygotowywanie potraw zgodnie ze standardami Restauracji; dbałość o porządek i czystość na stanowisku pracy; obsługa kasy fiskalnej;
  • Opiekun Klienta

    SKLEPY KOMFORT S.A.   Białystok, Hetmańska    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Zakres obowiązków: Profesjonalne doradztwo i kompleksowa obsługa klienta; Realizacja celów sprzedażowych; Dbałość o dokumentację sprzedażową i posprzedażową; Doskonalenie wiedzy produktowej; Przyjmowanie dostaw i rozmieszczenie towaru na sali sprzedaży;
  • Opiekun Klienta

    SKLEPY KOMFORT S.A.   Białystok, Narodowych Sił Zbrojnych    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Zakres obowiązków: Profesjonalne doradztwo i kompleksowa obsługa klienta; Realizacja celów sprzedażowych; Dbałość o dokumentację sprzedażową i posprzedażową; Doskonalenie wiedzy produktowej; Przyjmowanie dostaw i rozmieszczenie towaru na sali sprzedaży;
  • Doradca klienta

    PeoplePro   Augustów    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa zlecenie  tymczasowa/dodatkowa / część etatu   4 000 - 7 000 zł brutto/mies.
    2 dni
    Do Twoich głównych zadań będzie należało wsparcie zespołu sklepu w doradzaniu Klientom i sprzedaży towaru, ale także: zabezpieczanie towaru przed uszkodzeniami i kradzieżą; przyjmowanie dostaw i przygotowywanie produktów do ekspozycji; metkowanie i etykietowanie produktów; pomoc w...
  • Doradca klienta

    PeoplePro   Białystok    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa zlecenie  tymczasowa/dodatkowa / część etatu   4 000 - 7 000 zł brutto/mies.
    2 dni
    Do Twoich głównych zadań będzie należało wsparcie zespołu sklepu w doradzaniu Klientom i sprzedaży towaru, ale także: zabezpieczanie towaru przed uszkodzeniami i kradzieżą; przyjmowanie dostaw i przygotowywanie produktów do ekspozycji; metkowanie i etykietowanie produktów; pomoc w...
  • Pracownik Tymczasowy

    Adreams M. Smerda Sp.k.   Augustów    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa zlecenie  tymczasowa/dodatkowa
    2 dni
    Twoje zadania: Do Twoich głównych zadań będzie należało wsparcie zespołu sklepu w doradzaniu Klientom i sprzedaży towaru, ale także: zabezpieczanie towaru przed uszkodzeniami i kradzieżą przyjmowanie dostaw i przygotowywanie produktów do ekspozycji metkowanie i etykietowanie produktów...
  • Pracownik Tymczasowy

    Adreams M. Smerda Sp.k.   Łomża    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa zlecenie  tymczasowa/dodatkowa
    2 dni
    Twoje zadania: Do Twoich głównych zadań będzie należało wsparcie zespołu sklepu w doradzaniu Klientom i sprzedaży towaru, ale także: zabezpieczanie towaru przed uszkodzeniami i kradzieżą przyjmowanie dostaw i przygotowywanie produktów do ekspozycji metkowanie i etykietowanie produktów...
Zobacz więcej ofert pracy

Kierownik Sprzedawca

Abra S.A.
Siemiatycze
praca stacjonarna
2791 dni temu

Jesteśmy dużą, stabilną firmą, działającą w branży meblowej. Budujemy ogólnopolską sieć sprzedaży, dzięki ludziom, którzy tworzą Abrę.

 

Poszukujemy ludzi z pasją, iskierką w oku, chęcią do zmian i przekraczania własnych granic, pełnych energii, z którymi po prostu chce się przebywać. Dla nas nie jest najważniejszy przebieg Twojego zatrudnienia, ale Ty sam – Twoja chęć do pracy i Twoje cenne doświadczenie życiowe.

 

W związku z otwarciem nowego sklepu zapraszamy Cię do udziału w rekrutacji na stanowisko:

Kierownik Sprzedawca
Miejsce pracy: Siemiatycze
Jeżeli:
  • Chcesz podzielić się swoim cennym doświadczeniem na podobnym stanowisku
  • Z sukcesem zarządzałeś kilkuosobowym zespołem
  • Możesz pochwalić się umiejętnością profesjonalnej obsługi klienta
  • Lubisz ludzi -  są dla Ciebie ważni i chętnie im pomagasz
  • Poszukujesz swojego miejsca na dłużej
  • Satysfakcjonuje Cię system wynagrodzenia doceniający Twoje zaangażowanie – (podstawa + premia od indywidualnej sprzedaży) oraz sukcesy Twojego zespołu (premia od wyników zespołu)
  • Używasz komputera w życiu codziennym
A jeśli do tego jeszcze:
  • Wyzwania motywują Cię do działania
  • Swoją energią i uśmiechem zarażasz innych ludzi
Dołącz do nas.

Twoje zadania:
  • Zarządzaj zespołem
  • Zadbaj o realizację planów sprzedaży
  • Zarządzaj sklepem oraz ekspozycją
  • Zapewnij najwyższe standardy obsługi Klienta
  • Buduj przyjazne relacje ze swoim zespołem oraz z Klientami
  • Sprzedawaj produkty
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Wynagrodzenie w systemie podstawa + prowizja sprzedażowa
  • Pakiet usług medycznych w prywatnej placówce dla Ciebie i Twojej rodziny (po 6 miesiącach od momentu zatrudnienia)
  • Szkolenia i rozwój

Chcemy Cię poznać. A Ty – Chcesz poznać nas?

Prosimy o dopisanie w CV klauzuli na obecną lub na obecną i przyszłe rekrutacje.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich ww. danych osobowych dla potrzeb danego procesu rekrutacji prowadzonego przez ABRA S.A. z siedzibą w Krakowie 30-417, ul. Łagiewnicka 33a.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich ww. danych osobowych dla potrzeb przyszłych procesów rekrutacji prowadzonych przez ABRA S.A. z siedzibą w Krakowie 30-417, ul. Łagiewnicka 33a.

Wyrażona przez Pana/Panią zgoda może zostać wycofana w każdej chwili. Wycofanie zgody nie wpłynie na zgodność z prawem przetwarzania Pana/Pani danych osobowych, którego dokonano na podstawie wyrażonej przez Pana/Panią zgody, przed jej wycofaniem. Oświadczenie o wycofaniu zgody na przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych w wyżej wskazanym celu, należy kierować na adres mailowy naruszenia-odo@abra-meble.pl

Jednocześnie informujemy, że w przypadku wyrażenia zgody, Pani\Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z prowadzeniem i administrowaniem procesami bieżących i/lub przyszłych procesów rekrutacyjnych z udziałem Pani/Pana osoby. Dane osobowe mogą być przekazane podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa. Przysługuje Pani/Panu prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania (jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody), którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Przysługuje Pani/Panu także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (PUODO) gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji ww. celu. W razie pytań dotyczących zasad prywatności i przetwarzania danych należy kontaktować się pod adresem email: naruszenia-odo@abra-meble.pl
 

Podobne oferty

  • Asystent Zarządzającego Sklepem

    Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe TOPAZ   Siemiatycze    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twoje główne zadania: Wspieranie procesów zamówień i zaopatrzenia, Współpraca z kierownictwem w zakresie administracji, Obsługa klientów i prace na sali sprzedaży.
  • Pracownik gastronomiczny

    Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe TOPAZ   Siemiatycze    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    2 dni
    Obowiązki: Profesjonalna obsługa klientów i budowanie z nimi relacji, Przygotowywanie dań zgodnie ze standardami restauracji, Utrzymanie porządku i czystości na stanowisku pracy, Obsługa kasy fiskalnej.
  • Asystent Kierownika - market budowlany

    Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe TOPAZ   Siemiatycze    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Twoje główne zadania: współpraca z Kierownikiem/Zastępcą Kierownika w zakresie monitorowania obowiązujących standardów i poziomu realizacji planów sprzedażowych przez sklep; realizacja zadań związanych z zamówieniami i właściwym zatowarowaniem sklepu; wsparcie kadry zarządzającej w...
  • Pracownik restauracji

    Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe TOPAZ   Siemiatycze    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat
    4 dni
    Twoje główne zadania: zapewnienie profesjonalnej obsługi i budowanie pozytywnych relacji z Klientami; przygotowywanie potraw zgodnie ze standardami Restauracji; dbałość o porządek i czystość na stanowisku pracy; obsługa kasy fiskalnej;
  • Opiekun Klienta

    SKLEPY KOMFORT S.A.   Białystok, Hetmańska    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Zakres obowiązków: Profesjonalne doradztwo i kompleksowa obsługa klienta; Realizacja celów sprzedażowych; Dbałość o dokumentację sprzedażową i posprzedażową; Doskonalenie wiedzy produktowej; Przyjmowanie dostaw i rozmieszczenie towaru na sali sprzedaży;
  • Opiekun Klienta

    SKLEPY KOMFORT S.A.   Białystok, Narodowych Sił Zbrojnych    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Zakres obowiązków: Profesjonalne doradztwo i kompleksowa obsługa klienta; Realizacja celów sprzedażowych; Dbałość o dokumentację sprzedażową i posprzedażową; Doskonalenie wiedzy produktowej; Przyjmowanie dostaw i rozmieszczenie towaru na sali sprzedaży;
  • Doradca klienta

    PeoplePro   Augustów    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa zlecenie  tymczasowa/dodatkowa / część etatu   4 000 - 7 000 zł brutto/mies.
    2 dni
    Do Twoich głównych zadań będzie należało wsparcie zespołu sklepu w doradzaniu Klientom i sprzedaży towaru, ale także: zabezpieczanie towaru przed uszkodzeniami i kradzieżą; przyjmowanie dostaw i przygotowywanie produktów do ekspozycji; metkowanie i etykietowanie produktów; pomoc w...
  • Doradca klienta

    PeoplePro   Białystok    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa zlecenie  tymczasowa/dodatkowa / część etatu   4 000 - 7 000 zł brutto/mies.
    2 dni
    Do Twoich głównych zadań będzie należało wsparcie zespołu sklepu w doradzaniu Klientom i sprzedaży towaru, ale także: zabezpieczanie towaru przed uszkodzeniami i kradzieżą; przyjmowanie dostaw i przygotowywanie produktów do ekspozycji; metkowanie i etykietowanie produktów; pomoc w...
  • Pracownik Tymczasowy

    Adreams M. Smerda Sp.k.   Augustów    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa zlecenie  tymczasowa/dodatkowa
    2 dni
    Twoje zadania: Do Twoich głównych zadań będzie należało wsparcie zespołu sklepu w doradzaniu Klientom i sprzedaży towaru, ale także: zabezpieczanie towaru przed uszkodzeniami i kradzieżą przyjmowanie dostaw i przygotowywanie produktów do ekspozycji metkowanie i etykietowanie produktów...
  • Pracownik Tymczasowy

    Adreams M. Smerda Sp.k.   Łomża    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa zlecenie  tymczasowa/dodatkowa
    2 dni
    Twoje zadania: Do Twoich głównych zadań będzie należało wsparcie zespołu sklepu w doradzaniu Klientom i sprzedaży towaru, ale także: zabezpieczanie towaru przed uszkodzeniami i kradzieżą przyjmowanie dostaw i przygotowywanie produktów do ekspozycji metkowanie i etykietowanie produktów...