NOVOTEL & ibis WROCŁAW CENTRUM
- Czujesz się kimś wyjątkowym
- Dzielisz naszą pasję gościnności
- Nie ustajesz w swoim rozwoju
- Masz odwagę pójść dalej
- Czujesz w sobie ducha zdobywcy
- Jesteś innowacyjny
- Szacunek i zaufanie są Twoją podstawą
Jeżeli TAK, to TY jesteś osobą, której szukamy.
- Umowę o pracę
- Atrakcyjny system premiowy
- Bogaty pakiet szkoleń
- Możliwość rozwoju w światowej sieci AccorHotels
- wykształcenie min. średnie zawodowe w obszarze hotelarstwa i turystyki
- doświadczenie w zarządzaniu zespołem, idealnie w dziale Służby Pięter,
- mile widziana znajomość standardów marki,
- rozumienie oczekiwań klientów,
- nienaganna prezencja i wysoka kultura osobista,
- umiejętność efektywnego zarządzania zespołem, szkolenia i motywowania personelu,
- dynamizm, dokładność i sumienność,
- dyspozycyjność i zdolność do pracy w warunkach podwyższonego stresu,
- znajomość języka angielskiego w zakresie wykonywanego zawodu.
HAPPY GUESTS COME BACK!
Kierownik Służby Pięter będzie odpowiedzialny za zapewnianie wysokiej jakości usług w dziale Służby Pięter, koordynowanie działań służby pięter, zapewnienie dostępności pokoi do sprzedaży i czystości powierzchni ogólnodostępnych, kierowanie, nadzór i koordynację prac podległych pracowników zgodnie z obowiązującymi procedurami i standardem marki, identyfikowanie i rozwiązywanie problemów w sposób zapewniający satysfakcję gości i pracowników, szkolenie, ocenianie, doradzanie oraz dyscyplinowanie personelu, kreowanie pozytywnego wizerunku hotelu.
Poznaj
Accor
Accor jest wiodącą na świecie, kompleksową grupą hotelarską oferującą gościom wyjątkowe i niezapomniane wrażenia w 5 000 hotelach, kurortach i rezydencjach w 110 krajach świata.
Z 300 000 pracownikami we wszystkich czterech zakątkach świata, różnorodność jest dla naszej Grupy codziennością. Ta ambicja, którą chcemy razem z Wami realizować, stanowi część dążenia do otwartości, promowania równości w miejscu pracy i zapobiegania dyskryminacji, wszędzie tam, gdzie działamy.
Accor dysponuje niezrównanym portfolio marek hoteli, od luksusowych po ekonomiczne i od ponad 50 lat świadczy usługi związane z gościnnością. Oprócz zakwaterowania, dzięki świadczonym usługom w zakresie gastronomii, rozrywki, wellbeing i coworkingu, Accor umożliwia nowe sposoby życia, pracy i spędzania czasu wolnego.
Aby realizować cele biznesowe, portfolio Accor obejmuje także działalność ukierunkowaną na dystrybucję usług, działania operacyjne i doświadczenia w branży hotelarskiej. Goście mają dostęp do jednego z najbardziej atrakcyjnych programów lojalnościowych na świecie. Accor jest głęboko zaangażowany w tworzenie zrównoważonego rozwoju aktywnie działając na rzecz naszej planety i lokalnych społeczności. W ramach programu Planet 21 - Acting Here. Accor działa na rzecz „pozytywnego hotelarstwa”, a w ramach Accor Solidarity pomaga osobom w niekorzystnej sytuacji życiowej poprzez szkolenia zawodowe i dostęp do miejsc pracy.