Historia marki MONNARI sięga 1998 roku, kiedy działalność była prowadzona w formie spółki cywilnej pod nazwą „MONNARI”.
„MONNARI TRADE” skoncentrowała się na stworzeniu własnych kompleksowych kolekcji, skierowanych głównie do kobiet powyżej 30 roku życia, w atrakcyjnym segmencie odzieży markowej.
Głównym obszarem działalności gospodarczej „MONNARI TRADE” S.A. jest tworzenie szerokiej i zróżnicowanej oferty asortymentowej odzieży damskiej, obejmującej modne, wygodne i wysokiej jakości ubrania, a następnie jej sprzedaż poprzez sieć własnych sklepów firmowych. W ciągu kilku lat Spółka zbudowała rozpoznawalną na rynku markę handlową, będącą synonimem najwyższej jakości, elegancji i stylu.
Poszukujemy osób do pracy na stanowisku:
- zarządzanie sklepem internetowym
- budowanie strategii sprzedaży oraz strategii marketingowej e-sklepu w oparciu o analizę sprzedaży i obserwacje rynkowe
- kierowanie zespołem pracowników e-sklepu
- raportowanie wyników do zarządu Firmy
- wykształcenie wyższe informatyczne lub marketingowe
- min. 3-letnie doświadczenie w kierowaniu sklepem internetowym branży odzieżowej
- talent kupiecki oraz znajomość nowoczesnych technik sprzedaży
- znajomość nowoczesnych technologii webowych
- zdolności organizacyjne, umiejętności zarządzania zespołem
- kreatywność, zaangażowanie nastawione na wynik
- zdolności analityczne oraz umiejętność wnioskowania
Poznaj
MONNARI TRADE S.A.
Spółka Akcyjna „MONNARI TRADE” istnieje od 2000 r., ale historia marki MONNARI sięga 1998 roku, kiedy działalność była prowadzona w formie spółki cywilnej pod nazwą „MONNARI”.
„MONNARI TRADE” S.A. skoncentrowała się na stworzeniu własnych kompleksowych kolekcji, skierowanych głównie do kobiet powyżej 30 roku życia, w atrakcyjnym segmencie odzieży markowej.
Głównym obszarem działalności gospodarczej „MONNARI TRADE” S.A. jest tworzenie szerokiej i zróżnicowanej oferty asortymentowej odzieży damskiej, obejmującej modne, wygodne i wysokiej jakości ubrania, a następnie jej sprzedaż poprzez sieć własnych sklepów firmowych.