Najnowsze oferty pracy

  • eCommerce Manager

    "ESKULAP" Sp. z o. o. Sp. Komandytowa   Balice, Ul. Krakowska 178 B    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zarządzanie działalnością sklepów internetowych, Tworzenie i wdrażanie strategii w celu zwiększenia sprzedaży i poprawy konwersji, Analiza rynku oraz monitorowanie działań konkurencji, Optymalizacja strony internetowej pod kątem SEO, Zarządzanie zespołem w tym planowanie pracy,...
  • Specjalista ds. e-marketingu (rynki zagraniczne- słowacki i czeski)​

    AGATA Spółka Akcyjna   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    Twój zakres obowiązków: Zarządzanie sklepami internetowymi marki kierowanymi na rynek słowacki i czeski. Udział w przygotowaniu i konfigurowaniu akcji promocyjnych na www. Tworzenie i weryfikacja publikowanych treści. Dbanie o wizerunek marki w kanałach komunikacji z klientem. Inicjowanie i...
Zobacz więcej ofert pracy

Kierownik Sklepu Internetowego

MONNARI TRADE S.A.
Łódź
praca stacjonarna
3147 dni temu


Historia marki MONNARI sięga 1998 roku, kiedy działalność była prowadzona w formie spółki cywilnej pod nazwą „MONNARI”.

„MONNARI TRADE” skoncentrowała się na stworzeniu własnych kompleksowych kolekcji, skierowanych głównie do kobiet powyżej 30 roku życia, w atrakcyjnym segmencie odzieży markowej.

Głównym obszarem działalności gospodarczej „MONNARI TRADE” S.A. jest tworzenie szerokiej i zróżnicowanej oferty asortymentowej odzieży damskiej, obejmującej modne, wygodne i wysokiej jakości ubrania, a następnie jej sprzedaż poprzez sieć własnych sklepów firmowych. W ciągu kilku lat Spółka zbudowała rozpoznawalną na rynku markę handlową, będącą synonimem najwyższej jakości, elegancji i stylu. 

 

Poszukujemy osób do pracy na stanowisku:


Kierownik Sklepu Internetowego

Miejsce pracy: Łódź

Opis stanowiska:
  • zarządzanie sklepem internetowym
  • budowanie strategii sprzedaży oraz strategii marketingowej e-sklepu w oparciu o analizę sprzedaży i obserwacje rynkowe
  • kierowanie zespołem pracowników e-sklepu
  • raportowanie wyników do zarządu Firmy
Wymagania:
  • wykształcenie wyższe informatyczne lub marketingowe
  • min. 3-letnie doświadczenie w kierowaniu sklepem internetowym branży odzieżowej
  • talent kupiecki oraz znajomość nowoczesnych technik sprzedaży
  • znajomość nowoczesnych technologii webowych
  • zdolności organizacyjne, umiejętności zarządzania zespołem
  • kreatywność, zaangażowanie nastawione na wynik
  • zdolności analityczne oraz umiejętność wnioskowania
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2014r. poz.1182 ze zm.).
 

Poznaj

MONNARI TRADE S.A.

Spółka Akcyjna „MONNARI TRADE” istnieje od 2000 r., ale historia marki MONNARI sięga 1998 roku, kiedy działalność była prowadzona w formie spółki cywilnej pod nazwą „MONNARI”.
„MONNARI TRADE” S.A. skoncentrowała się na stworzeniu własnych kompleksowych kolekcji, skierowanych głównie do kobiet powyżej 30 roku życia, w atrakcyjnym segmencie odzieży markowej.
Głównym obszarem działalności gospodarczej „MONNARI TRADE” S.A. jest tworzenie szerokiej i zróżnicowanej oferty asortymentowej odzieży damskiej, obejmującej modne, wygodne i wysokiej jakości ubrania, a następnie jej sprzedaż poprzez sieć własnych sklepów firmowych.

Podobne oferty

  • eCommerce Manager

    "ESKULAP" Sp. z o. o. Sp. Komandytowa   Balice, Ul. Krakowska 178 B    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zarządzanie działalnością sklepów internetowych, Tworzenie i wdrażanie strategii w celu zwiększenia sprzedaży i poprawy konwersji, Analiza rynku oraz monitorowanie działań konkurencji, Optymalizacja strony internetowej pod kątem SEO, Zarządzanie zespołem w tym planowanie pracy,...
  • Specjalista ds. e-marketingu (rynki zagraniczne- słowacki i czeski)​

    AGATA Spółka Akcyjna   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    Twój zakres obowiązków: Zarządzanie sklepami internetowymi marki kierowanymi na rynek słowacki i czeski. Udział w przygotowaniu i konfigurowaniu akcji promocyjnych na www. Tworzenie i weryfikacja publikowanych treści. Dbanie o wizerunek marki w kanałach komunikacji z klientem. Inicjowanie i...