Drial Wynajem Sp. z.o.o. z siedzibą w Rawie Mazowieckiej jest szybko rozwijającą się firmą, wynajmującą sprzęt budowlany. Aktualnie poszukujemy kandydata na stanowisko:
Kierownik Serwisu
Miejsce pracy: Rawa Mazowiecka
Kierownik Serwisu będzie odpowiedzialny za zarządzanie działaniami organizacji serwisowej zatrudniającej obecnie ponad 100 pracowników.
Obowiązki:
Obowiązki:
- Kierowanie wszystkimi działami serwisu, zapewnienie ciągłości poziomu usług
- Tworzenie, wdrażanie i zarządzanie standardami operacyjnymi, metodami i rozwiązaniami w celu zapewnienia wysokiej jakości usług dla klientów
- Zapewnienie, że wszyscy pracownicy serwisu stosują przyjęte zasady służące osiąganiu wysokiej satysfakcji klientów
- Tworzenie, wdrażanie i zarządzanie wskaźnikami KPI w zakresie usług, aby zapewnić efektywność operacyjną i oczekiwane przychody
- Zapewnienie, aby wszystkie wprowadzone standardy usług, postępowania, organizacji pracy są konsekwentnie stosowane i przestrzegane
- Nadzorowanie monitorowania i raportowania działania usług serwisowych
- Zarządzanie personelem serwisu w celu zapewnienia uczciwości, profesjonalizmu, zaangażowania organizacji usługowej
- Zapewnianie odpowiedniej ilości i kwalifikacji zasobów ludzkich, w celu realizacji celów biznesowych
- Zapewnianie aktualizacji odpowiedniego poziomu wiedzy technicznej i kompetencji pracowników działu
- Udział w przygotowaniu budżetu serwisu
- Zapewnienie zgodności z wewnętrznymi i zewnętrznymi wymogami regulacyjnymi
- Mile widziane wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: inżynieryjne, techniczne
- Mile widziane doświadczenia na podobnym stanowisku, w dużej organizacji serwisowej
- Doświadczenie w pracy w obsłudze branży motoryzacyjnej/serwisu maszyn będzie dodatkowym atutem
- Mile widziana znajomość języka angielskiego
- Umiejętności przywódcze zapewniające sukces poprzez odpowiednie codzienne zarządzanie zadaniami i ogólną odpowiedzialnością Serwisu
- Umiejętność rozwijania kultury uczciwości i zaangażowania
- Ukierunkowanie na wyniki Serwisu i przedsiębiorcze podejście do usług serwisowych
- Doskonałe umiejętności komunikacyjne
- Umiejętność współpracy na różnych poziomach organizacji, współpracy z różnymi grupami biznesowymi
- Rzetelność osobista i zawodowa
- Potwierdzona umiejętność wdrażania standardów, KPI, procesów i procedur
- Konkurencyjne wynagrodzenie
- Narzędzia pracy w wysokim standardzie: auto służbowe-klasa premium, laptop, telefon
- Prywatną opiekę medyczną Medicover
- Dofinansowanie do karty Multisport