W związku z dalszym dynamicznym rozwojem firmy zatrudnimy pracownika na stanowisko:
Kierownik Serwisu
Miejsce pracy: Rzeszów
Główne zadania:
- Zarządza Serwisem. Kreuje wizję Serwisu. Wyznacza cele, określa zadania, wspiera
i dokonuje oceny efektów pracy podległego zespołu. - Realizuje wynik finansowy, przestrzega standardów w zakresie jakości obsługi klientów, podnosi kwalifikacje i wiedzę podległej kadry.
- Planuje, organizuje, koordynuje działania pracowników serwisu oraz procesu serwisowania.
- Zapewnia wysoką jakość obsługi klienta.
- Prowadzi ścisły nadzór nad gospodarką magazynową Serwisu.
- Kontroluje bieżące koszty ogólne związane z funkcjonowaniem serwisu.
- Prowadzi nadzór nad realizacją płatności od klientów, w zakresie ich terminowości.
- min. 3 letnie doświadczenie na stanowisku kierownika serwisu
- wykształcenie kierunkowe techniczne,
- znajomości rynku motoryzacyjnego,
- znajomość zasad zarządzania i administrowania podległym działem (w tym umiejętność zarządzania dokumentacją, dokonywania analiz i raportowania wyników),
- zdolność szybkiego podejmowania decyzji , duża samodzielność i aktywność w zakresie realizacji przydzielonych zadań,
- umiejętności kierowania zespołem i motywowania pracowników,
- zorientowanie na Klienta oraz nastawienie na realizację celów biznesowych i osiąganie wyników sprzedażowych,
- wysoka komunikatywność i kompetencje interpersonalne.
- umiejętność organizacji i optymalizacji pracy własnej i podległego zespołu,
- odporność na stres, odpowiedzialność i sumienność
- zdolności przywódcze, asertywność,
- komunikatywna znajomość języka angielskiego
- znajomość pakietu MS Office (Excel, Word, Power Point)
- prawo jazdy
- stabilne warunki zatrudnienia.
- interesująca i pełną wyzwań prace w stabilnej i rozwijającej się firmie.
- możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych na stanowisku pracy.