Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne rozwiązania z zakresu zasobów ludzkich – od usług pracy tymczasowej i rekrutacji pracowników stałych, przez outplacement, po outsourcing usług na terenie Europy Środkowo-Wschodniej.
Od 1999 roku nasi dedykowani konsultanci zdobyli zaufanie 2 200 Klientów, którzy stale wybierają Work Service S.A. na swojego Partnera HR.
Dla naszych prestiżowych Klientów każdego dnia zatrudniamy średnio 21 000 pracowników. Partnerstwo bazujące na solidnych fundamentach, zaufaniu i profesjonalizmie, zapewnia stanowiska pracy ponad 250 000 osób rocznie.
Nasi doradcy i konsultanci posiadają szeroką znajomość regionalnych rynków pracy. Ich wiedza, poparta szerokim doświadczeniem, pozwala nam realizować projekty z lokalną precyzją.
W Polsce, Rosji, Niemczech, Czechach, Turcji, Rumunii i na Słowacji posiadamy 35 lokalnych biur oraz sieć 200 mobilnych doradców personalnych, za pośrednictwem których przeprowadzamy także rekrutacje w terenie.
Jesteśmy zorientowani na zaspokajanie potrzeb zarówno pracowników, jak i pracodawców. Jednocześnie pozostajemy wrażliwi na zmienne uwarunkowania społeczno-ekonomiczne, podatkowe i prawne.
Work Service jest pierwszą spółką z sektora usług personalnych notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Zapraszamy do świata Work Service. Odkryj nasz szeroki wachlarz produktów, rozległą sieć lokalnych biur i paletę innowacyjnych rozwiązań HR. Dowiedz się, w jaki sposób „Przyciągamy Najlepszych”.
Naszym Klientem jest światowy koncern z branży urządzeń dźwigowych- dostarcza, montuje, konserwuje i modernizuje windy i schody ruchome.
Aktualnie poszukujemy osoby o rozwiniętych kompetencjach efektywnego zarządzania zasobami, inicjatywą i perspektywicznością działań, orientacją jakościową oraz umiejętnością budowania autorytetu, na stanowisko:
Kierownik Serwisu
Miejscepracy: Warszawa
Główne obszary odpowiedzialności:
- Bieżące kierowanie i nadzór nad obszarem serwisu.
- Organizowanie prac zespołu serwisowego.
- Dbanie o zasoby techniczne i prawidłowe ich wykorzystywanie, eliminowanie zagrożeń, zabezpieczanie mienia oraz nadzór nad przestrzeganiem porządku, dyscypliny i bezpieczeństwa pracy.
- Zapewnianie bezpieczeństwa pracy zespołu konserwatorów, serwisantów i użytkowników obiektów.
- Planowanie napraw serwisowych i prac konserwacyjnych.
- Regularne audyty urządzeń, kontrola wewnętrzna i sprawozdawczość.
- Współpraca z działem handlowym w zakresie przygotowywania ofert.
- Inicjatywa i prowadzenie aktywnej polityki jakościowej, przestrzeganie zasad, procedur i instrukcji systemu jakości, tajemnicy służbowej oraz przepisów bhp i p.poż.
- Wykształcenie techniczne, preferowane techniczne.
- Doświadczenie na podobnym stanowisku.
- Znajomość języka angielskiego, na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację.
- Umiejętność budowania autorytetu poprzez wiedzę, relacje, wpływ.
- Umiejętności przywódcze.
- Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne.
- Energia, charyzma i zdecydowanie w podejmowanych działaniach;
- Ciekawą, samodzielną i odpowiedzialną pracę w prestiżowej, nowocześnie zarządzanej i stale rozwijającej się organizacji;
- Możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego;