• Zarządzanie zespołem podległych pracowników (rekrutacja, ocena i rozwój, wyznaczanie celów i planowanie pracy);
• Nadzór nad terminową i efektywną realizacją procesu napraw, zgodnie z wymaganiami ilościowymi i jakościowymi;
• Kontrola efektywności wykorzystania zasobów pracowniczych, technicznych i materiałowych;
• realizacja wyznaczonych celów biznesowych;
• Nadzór i koordynacja utrzymania ciągłości serwisu w lokalnych ośrodkach na terenie kraju;
• Weryfikacja istniejących oraz aktywne uczestnictwo w opracowywaniu oraz wdrażaniu nowych rozwiązań, procedur i procesów operacyjnych;
• Prowadzenie dokumentacji oraz przygotowywanie raportów;
• Zarządzanie relacjami z firmami podwykonawczymi;
• Nadzór i zarządzanie gospodarką magazynową;
• Zarządzanie bieżącą optymalizacją struktury kosztów.
• Potwierdzone doświadczenie w obszarze zarządzania pracą serwisu oraz procesami logistycznymi na stanowisku kierowniczym, w tym optymalizacji procesów i poziomu zapasów;
• Umiejętność budowania biznesowych relacji partnerskich oraz zwiększania efektywności procesów operacyjnych;
• Systematyczność, nastawienie na jakościową obsługę Klienta oraz na osiągnięcie celu;
• Umiejętność podejmowania decyzji oraz samodzielnego rozwiązywania problemów;
• Umiejętność skutecznej komunikacji oraz współdziałania z osobami na różnych szczeblach organizacji;
• Doświadczenie w zarządzaniu rozproszoną strukturą będzie dodatkowym atutem;
• Komunikatywna znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem.
• Pracę w młodym, zaangażowanym zespole w międzynarodowej organizacji, będącej liderem branży na rynku polskim;
• Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych i rozwoju osobistego;
• Aktywny wpływ na strategię rozwoju firmy;
• Niezbędne narzędzia pracy;
• Atrakcyjny system wynagrodzeń;
• Pakiet świadczeń socjalnych.
Zgodnie z obowiązującym prawem LeasingTeam nie pobiera opłat od kandydatów za udział w procesach rekrutacyjnych. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.