Nasz Klient to prężnie rozwijająca się firma z sektora motoryzacyjnego. Dba o to, aby cały czas podnosić standardy obsługi Klienta. Dba również o rozwój swoich pracowników. Wierzy, że kompetentny zespół fachowców ma niebywały wpływ na rozwój firmy.
Do swojego dynamicznego zespołu w Lubinie poszukuje kandydatów na stanowisko:
Kierownik Serwisu Mechanicznego
Miejsce pracy: Lubin
Nr ref.: KSM/22
Opis stanowiska:
- zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta,
- obsługa klientów zgodna z procesem serwisowym: umówienie i przyjęcie do serwisu, nadzorowanie przebiegu naprawy, kontrola jakości naprawy, rozliczanie zleceń serwisowych,
- budowanie i podtrzymywanie długotrwałych relacji z klientami,
- kierowanie pracą podległego zespołu,
- koordynacja sprawnego funkcjonowania serwisu,
- rozwój działalności serwisowej poprzez wsparcie sprzedaży usług,
- przygotowywanie okresowych raportów i analiz z bieżącej działalności operacyjnej,
- udzielanie wsparcia technicznego podległym pracownikom.
Wymagania:
- doświadczenie w zakresie zarządzania mechanicznym/technicznym punktem serwisowym, min 3 lata,
- wiedza z zakresu budowy, eksploatacji oraz znajomość technologii napraw pojazdów - mile widziana,
- wykształcenie minimum średnie,
- komunikatywność, umiejętność nawiązywania kontaktów,
- bardzo dobra umiejętność organizacji pracy,
- nienaganna kultura osobista,
- nastawienie na potrzeby Klienta,
- samodzielność, odpowiedzialność i zorientowanie na wynik.
Oferujemy:
- pracę w bardzo stabilnej i rozpoznawalnej na rynku firmie,
- udział w obszernym programie szkoleniowym,
- wynagrodzenie podstawowe + atrakcyjny system premiowy uzależniony od osiąganych wyników.