T-Mobile Polska S.A., operator globalnej marki T-Mobile, docenia wartość dzielenia się wszystkim co nas łączy. W T-Mobile wierzymy, że życie jest bogatsze, kiedy dzielimy się swoimi emocjami i doświadczeniami.
Opis stanowiska pracy:
- Odpowiedzialność za przygotowanie i aktualność głównego planu projektu oraz matrycy RACI w programie
- Odpowiedzialność za raportowanie statusu programu
- Odpowiedzialność za zarządzanie ryzykiem, problemami i eskalacjami
- Odpowiedzialność za definicję i monitorowanie procesu zarządzania jakością
- Wsparcie dla procesu zarządzania zakresem programu i release’ów
- Odpowiedzialność za przygotowanie i zarządzanie procesem akceptacji produktów programu
- Wsparcie dla formalnych ciał w programie np. Design Authority
- Utworzenie i realizacja procesu komunikacji w programie, zapewniając by wszyscy interesariusze oraz zespoły w programie znają cele oraz status programu
- Odpowiedzialność za zarządzanie jakością w programie ze szczególnym naciskiem na wprowadzenie strategii SOA i optymalnych procesów technologicznych bazujących na praktykach ITIL.
- Planowanie, monitorowanie, zarządzanie oraz raportowanie release’ami w programie uwzględniając interakcje z innymi inicjatywami i projektami w T-Mobile
- Wsparcie dla zarządzania budżetem programu oraz zasobami
- Odpowiedzialność za utrzymanie narzędzi i repozytoriów niezbędnych dla prowadzenia programu
- Koordynacja powiązań pomiędzy programem a kluczowymi dostawcami, partnerami oraz odpowiedzialność za zarządzanie kontraktem i umowami z dostawcami
- Zarządzanie podległym personelem
Wymagane umiejętności
- Potwierdzone doświadczenie w roli PMO/Analityka Projektowego lub doświadczenie w koordynacji i zarządzaniu projektami (co najmniej 2 lata w inicjatywach dużej skali)
- Mile widziane kwalifikacje, certyfikacje w zakresie Project Management np. PMP , CAPM , PRINCE2
- Mile widziane w doświadczenie w zarządzaniu zespołami ludzkimi
- Zrozumienie zasad i norm w obszarze wsparcia zarządzania projektami i programami
- Udokumentowane doświadczenie w świadczeniu usług dla klientów wewnętrznych z równoczesnym osiągnięciem pomyślnych rezultatów
- Potwierdzone umiejętności w rozwiązywaniu problemów, podejmowaniu decyzji , asertywność
- Ponadprzeciętne werbalne i pisemne zdolności komunikacyjne poparte umiejętnościami prezentacyjnymi dla dużych grup odbiorców
- Zdolność do budowania relacji interpersonalnych, zdolność do działania pod presją, sumienność i dbałość o szczegóły
- Zdolności analityczne poparte doświadczeniem w wykorzystaniu podstawowych narzędzi biurowych (MS Project, SharePoint i PowerPoint etc)
Poznaj
T-Mobile Polska S.A.
Dlaczego warto?
Dzisiaj T-Mobile to jedna z najsilniejszych marek telekomunikacyjnych. Dzięki naszej pasji i zaangażowaniu
tworzymy silną firmę dla naszych klientów, dostawców i partnerów biznesowych.
Nasz zespół to 4.000 profesjonalistów z różnych obszarów biznesowych, którzy codziennie pracują nad zadowoleniem ponad 10 mln klientów.
Świadczymy nie tylko usługi z zakresu telefonii komórkowej. Oferujemy również usługi mobilne
z wykorzystaniem najnowszych technologii. Jako jedni z pierwszych udostępniamy na rynku 5G, dzięki której podążamy w kierunku nowej jakości -
bez ograniczeń komunikacyjnych. Dzięki kilkunastu Data Center, mamy możliwość zapewnienia całego spektrum usług ICT
a nasze usługi chmurowe, skutecznie wspierają ochronę przed dzisiejszymi cyberzagrożeniami.