W związku z rozwojem naszych struktur poszukujemy Kandydatów/Kandydatek na stanowisko
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
-
zarządzanie zespołem serwisu IT (zespół w rozproszonej strukturze)
-
koordynacja I i II linii wsparcia technicznego
-
koordynacja procesów otwarć nowych salonów pod względem infrastruktury informatycznej
-
realizacja procesów zakupowych sprzętu IT (w tym drukarek fiskalnych)
-
doradztwo i przeprowadzanie procesów przetargowych na zakup sprzętu IT
-
nadzór nad administracją centralami telefonicznymi Asterisk
-
realizację budżetu kosztowego
-
realizację pozostałych zadań wynikających ze strategii Spółki w powierzonym obszarze
-
terminowe raportowanie
Od Kandydatów oczekujemy:
-
wykształcenia wyższego kierunkowego (kierunki informatyczne, techniczne lub pokrewne)
-
min. 5-letniego doświadczenia na podobnym stanowisku
-
min. 2-letniego doświadczenia w kierowaniu pracą kilkuosobowego zespołu (mile widziane doświadczenie w pracy z zespołem o rozproszonej strukturze)
-
bardzo dobrej znajomości sprzętu komputerowego, a zwłaszcza nowości rynkowych
-
doświadczenia w realizacji zakupu sprzętu komputerowego i oprogramowania
-
doświadczenia w zarządzaniu serwisem komputerowym
-
znajomości zasad ewidencji sprzętu komputerowego i oprogramowania
-
biegłej znajomości programu Excel oraz znajomość systemów BI
-
łatwości nawiązywania kontaktów z Klientami wewnętrznymi i firmami współpracującymi, otwartości, komunikatywności
-
łatwości odnajdywania się dynamicznie zmieniającym się środowisku
Kandydatom oferujemy:
-
realizację ambitnych projektów
-
pełną wyzwań pracę o dużym zakresie samodzielności i odpowiedzialności
-
możliwość rozwoju zawodowego w nowocześnie zarządzanej firmie
-
pakiet dodatkowych benefitów (karta Multisport, opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe)