HRK jest jedną z największych i najbardziej doświadczonych polskich organizacji doradczych z obszaru zarządzania kapitałem ludzkim. Dostarczamy naszym klientom rozwiązania potrzebne na każdym etapie cyklu życia pracownika w organizacji – od rekrutacji i employer brandingu, poprzez ocenę i rozwój pracowników, obsługę kadr i płac, aż po outplacement. Istniejemy od 2000 roku i działamy w oparciu o zespoły dedykowane do obsługi poszczególnych branż i sektorów rynkowych oraz oddziały regionalne.
Firma, będąca potencjalnym pracodawcą w tym projekcie, jest międzynarodowym operatorem logistycznym posiadającym własną flotę pojazdów. Współpracuje z najbardziej prestiżowymi markami w całej Europie.
Nasz Klient swoje usługi świadczy w oparciu o pracę najlepszych specjalistów i wykorzystanie najnowszych rozwiązań logistycznych. Jej stabilność budowana jest na innowacyjności i rzetelności. Obecnie w związku z wakatem w dziale międzynarodowego transportu drogowego poszukujemy osoby, która obejmie stanowisko:
Kierownik sekcji transportu międzynarodowego
Zadania:
- Skuteczne zarządzanie zespołem koordynatorów transportu (do 10 osób)
- Monitorowanie indywidualnych oraz grupowych osiągnięć oraz zatwierdzanie stopnia realizacji wyznaczonych celów
- Nadzór nad realizacją operacji transportowych i spedycyjnych zgodnie z obowiązującymi wskaźnikami zewnętrznymi i wewnętrznymi organizacji
- Zarządzanie flotą zgodnie z wewnętrznymi regulacjami (ok 150 pojazdów)
- Analiza raportów dotyczących bieżącej sytuacji kierowanego obszaru aktywności
- Monitorowanie wskaźników jakościowych oraz optymalizacja kosztów działalności transportowej
- Inicjowanie działań usprawniających
- Kontrola faktur sprzedażowych, kosztowych i innych dokumentów dotyczących prowadzonej działalności
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe (preferowane kierunkowe)
- Min. 3-letenie doświadczenie w zarządzaniu procesami transportowymi (transport drogowy) oraz w zarządzaniu kilkuosobowym zespołem
- WYMOGIEM KONIECZNYM JEST DOŚWIADCZENIE W ZARZĄDZANIU WŁASNĄ FLOTĄ POJAZDÓW powyżej 100 pojazdów
- Udokumentowane doświadczenie w zarządzaniu jedostką organizacyjną
- Biegła znajomość języka angielskiego
- Silna osobowość
- Umiejętność pracy pod presją czasu
- Duża odporność na stres
- Umijętność zarządzania zespołem (delegowanie zadań, kontrola wykonania zadań, udzielanie inforacji zwrotnej)
Nasz Klient oferuje:
- Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz wysoką premie roczną za realizację wyznaczonych celów
- Samochód służbowy
- Dodatkowe benefity tj. prywatna opieka medyczna, karta multisport
- Stabilną pracę w firmie, która jest jednym z liderów na rynku europejskim
Prosimy, aby dokumenty zawierały następująca klauzulę:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i wprowadzenie ich do bazy danych firmy HRK S.A z siedzibą w Warszawie przy Pl. Bankowym 2 w celu przedstawiania mi ofert zatrudnienia, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z poź. zm.). Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawiania.
Skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami. Zapewniamy pełną dyskrecję.