Dla naszego Klienta, międzynarodowego koncernu, jednego z czołowych producentów w branży motoryzacyjnej, poszukujemy pracownika na stanowisko:
Zakres obowiązków:
-
inicjowanie zmian doskonalących jakość wyrobów w oparciu o analizy reklamacji
-
przeprowadzanie i udział w audytach wyrobu, procesu i systemu jakości
-
standaryzowanie działań i rozwiązań dotyczących kwestii jakościowych w odniesieniu do dostawców
-
analizowanie i monitorowanie wyników jakościowych dostaw
-
przygotowywanie umów jakościowych dla dostawców
-
współpraca z innymi działami wewnątrz organizacji w zakresie reklamacji
-
przeprowadzanie okresowych analiz reklamacji z określeniem ich przyczyn oraz podejmowanie działań zapobiegawczych
-
koordynowanie, usprawnianie i nadzorowanie pracy podległego zespołu
-
sporządzanie analiz, zestawień i raportów
Od kandydatów na to stanowisko oczekujemy:
-
wykształcenia wyższego technicznego
-
min. 3 - letniego doświadczenia na samodzielnym stanowisku w dziale jakości, w tym min. rocznego doświadczenia w pracy na stanowisku kierowniczym
-
znajomości przepisów dotyczących procedur reklamacyjnych
-
znajomości specyfikacji ISO/TS 16949
-
wiedzy z zakresu 8D, 5why, PPAP
-
znajomości języka angielskiego na poziomie B2/C1
-
umiejętności kierowania zespołem
Nasz Klient oferuje interesującą pracę w międzynarodowym środowisku w dynamicznie rozwijającej się firmie, możliwość rozwoju zawodowego, atrakcyjne wynagrodzenie powiązane z osiąganymi wynikami oraz bogaty pakiet pozapłacowy.