Polskie Sieci Elektroenergetyczne S.A. ogłaszają rekrutację na stanowisko
Kierownik Sekcji Postępowań, Zgodności i Audytu Dostawców w Departamencie Zakupów
Miejsce pracy: Konstancin-Jeziorna, Warszawa
Nr Ref.: DU/SD/KS_05_17
Miejsce pracy: PSE S.A. Konstancin-Jeziorna
Podstawowy zakres obowiązków na stanowisku:
- Formułowanie na potrzeby postępowań publicznych i niepublicznych warunków udziału w postępowaniu zgodnie z długoterminową strategią zakupową dla poszczególnych kategorii towarów i usług;
- Dokonywanie oceny spełnienia warunków udziału dostawców w postępowaniach publicznych i niepublicznych;
- Dokonywanie w uzgodnieniu z właściwymi jednostkami organizacyjnymi oceny zgodności ofert z wymaganiami Spółki, w tym również zgodności towarów i usług ze standardami i specyfikacjami technicznymi;
- Dokonywanie w uzgodnieniu z właściwymi jednostkami organizacyjnymi oceny ofert i wybór najkorzystniejszej oferty;
- Zarządzanie ryzykiem niezgodności dostawców i towarów ze strategią zakupową Spółki oraz standardami i specyfikacjami technicznymi;
- Formułowanie propozycji mających na celu podnoszenie jakości towarów i usług nabywanych przez Spółkę.
Od kandydatów oczekujemy:
- Wykształcenia wyższego – technicznego (energetyka, elektrotechnika);
- Co najmniej 5 – letniego doświadczenia w obszarze udzielania zamówień;
- Co najmniej 3 – letniego doświadczenia w zarządzaniu zespołem;
- Bardzo dobrej znajomości ustawy Prawo zamówień publicznych;
- Ukierunkowania na potrzeby klienta wewnętrznego;
- Umiejętności analitycznego myślenia oraz formułowania ocen i wniosków;
- Umiejętności planowania i organizacji pracy;
- Biegłej znajomości programów pakietu MS Office;
- Znajomości języka angielskiego w stopniu B-2.