PSE S.A. poszukują kandydatów na stanowisko:
Kierownia Sekcji Komunikacji Społecznej
w Biurze Komunikacji
w Biurze Komunikacji
Miejsce pracy: Warszawa, Konstancin-Jeziorna
Nr Ref.: BK-SK -KS-11-14
Miejsce pracy: Konstancin-Jeziorna
Cel stanowiska:
Budowanie pozytywnego wizerunku PSE SA jako Inwestora w zakresie rozwoju i modernizacji sieci przesyłowych oraz budowanie właściwych relacji z interesariuszami w ramach realizacji procesów inwestycyjnych PSE S.A., ze szczególnym uwzględnieniem samorządów i społeczności lokalnych.
Podstawowy zakres obowiązków na stanowisku:
- Zarządzanie zespołem w zakresie realizacji następujących zadań:
- współtworzenie i realizacja strategii komunikacji społecznej PSE S.A. związanej z rozwojem i modernizacją sieci przesyłowych, w tym:
- przygotowywanie, realizacja i aktualizacja strategii komunikacji społecznej PSE, w perspektywie długoterminowej,
- przygotowywanie i realizacja planów komunikacji społecznej w perspektywie krótkoterminowej,
- współpraca z jednostkami organizacyjnymi PSE SA oraz spółkami GK PSE przy koordynacji działań związanych z komunikacją społeczną,
- nadzór nad tworzeniem materiałów informacyjnych i promocyjnych PSE S.A. wykorzystywanych w działaniach komunikacji społecznej;
- współpraca z firmami wykonawczymi realizującymi zadania inwestycyjne na zamówienie PSE SA przy tworzeniu i realizacji Programów Komunikacji Społecznej, w tym:
- zarządzanie systemem nadzorowania i odbioru prac realizowanych przez firmy wykonawcze w ramach Programów Komunikacji Społecznej dla inwestycji.
- koordynowanie działań w przypadku wystąpienia sytuacji kryzysowych związanych z realizowanymi inwestycjami.
- merytoryczny nadzór nad treściami materiałów informacyjnych i komunikacyjnych przygotowywanymi przez firmy wykonawcze w ramach komunikacji społecznej.
- wdrażanie i realizacja strategii zrównoważonego rozwoju PSE S.A. w odniesieniu do interesariuszy w obszarze inwestycji elektroenergetycznych PSE S.A.
Od kandydatów oczekujemy:
- wykształcenia wyższego,
- minimum 10 lat doświadczenia w obszarze komunikacji, w tym 4 lata doświadczenia na stanowisku kierowniczym,
- doświadczenie przy realizacji zadań związanych z komunikacją społeczną w procesach inwestycji infrastrukturalnych – praca w dużych organizacjach stanowić będzie istotny atut,
- praktyczna znajomość zagadnień z obszaru komunikacji i konsultacji społecznych w procesie inwestycyjnym,
- biegła praktyczna znajomość pakietu MS Office,
- umiejętność pisania i redagowania tekstów,
- umiejętność efektywnego funkcjonowania w sytuacjach kryzysowych,
- umiejętność zarządzania projektami.