Polskie Sieci Elektroenergetyczne S.A. ogłaszają rekrutację na stanowisko
Kierownik Sekcji Identyfikacji i Zarządzania Dostawcami w Departamencie Zakupów
Miejsce pracy: Konstancin-Jeziorna, Warszawa
Nr Ref.: DU/SI/KS_05_17
Miejsce pracy: PSE S.A. Konstancin-Jeziorna
Podstawowy zakres obowiązków na stanowisku:
- Opracowanie i nadzór nad funkcjonowaniem centralnego Systemu Kwalifikowania Wykonawców;
- Monitorowanie realizowanych umów oraz opracowywanie statystyk dotyczących jakości nabytych dóbr i usług;
- Monitorowanie i analizowanie rynku potencjalnych dostawców towarów i wykonawców usług;
- Tworzenie w oparciu o historię współpracy oraz analizę danych dostępnych ze źródeł zewnętrznych rankingów i scoringów dostawców na potrzeby wewnętrzne;
- Współpraca przy weryfikacji wiarygodności biznesowej obecnych i potencjalnych kontrahentów;
- Współpraca z podmiotami sektora energetycznego w zakresie wymiany doświadczeń i podejmowania wspólnych inicjatyw;
- Dokonywanie przeglądów rynku, wyszukiwanie nowych rozwiązań technicznych i potencjalnych dostawców towarów oraz wykonawców usług, a także utrzymywanie relacji handlowych z dostawcami;
- Współpraca w ramach projektów badawczo-rozwojowych w celu pozyskania nowych asortymentów dóbr.
Od kandydatów oczekujemy:
- Wykształcenia wyższego – preferowane kierunki prawo, logistyka, ekonomia;
- Co najmniej 5 – letniego doświadczenia w obszarze udzielania zamówień;
- Co najmniej 3 – letniego doświadczenia w zarządzaniu zespołem;
- Bardzo dobrej znajomości ustawy Prawo zamówień publicznych;
- Ukierunkowania na potrzeby klienta wewnętrznego;
- Umiejętności analitycznego myślenia oraz formułowania ocen i wniosków;
- Umiejętności planowania i organizacji pracy;
- Biegłej znajomości programów pakietu MS Office;
- Znajomości języka angielskiego w stopniu B-2.