Orange Polska S.A.; Warszawa
-
projektowanie i nadzór nad realizacją kampanii sprzedażowych prowadzonych w kanałach kontaktu z klientem
-
przygotowanie analiz i raportowanie wyników podejmowanych działań
-
formułowanie wniosków i zaleceń na podstawie danych i wyników działań kampanii, w tym aktywny udział w formułowaniu i rewizji strategii biznesowej w tym obszarze
-
ścisłą współpracę z kanałami sprzedaży, tworzenie channel mix w oparciu o preferencje klientów
-
przygotowywanie prezentacji przedstawiających wyniki kampanii, charakterystyki, rekomendacje dalszych działań zwiększających efektywność
-
wykształcenie wyższe: marketing, zarządzanie, matematyka, metody ilościowe i statystyczne
-
dobra znajomość SQL, Access i Excel
-
doświadczenie w zakresie raportowania i analiz
-
umiejętność szybkiej analizy sytuacji, wyciągania wniosków i tworzenia rekomendacji
-
doświadczenie w przygotowywaniu i zarządzaniu kampaniami sprzedażowymi będzie dodatkowym atutem
-
umiejętność efektywnej pracy w różnorodnym , dynamicznym środowisku
-
znajomość języka angielskiego – mile widziana
-
możliwości udziału w ciekawych projektach
-
pracy w zespole ekspertów Grupy Orange
-
prywatnej opieki medycznej
-
karnetu rekreacyjno-sportowego
Poznaj
Orange
Dlaczego warto wybrać Orange?
Jako Orange Polska jesteśmy jednym z największych operatorów telekomunikacyjnych, który zatrudnia pracowników do 20 różnych obszarów. Sukces firmy zawdzięczamy naszym pracownikom, którzy swoim zaangażowaniem i inicjatywą wprowadzają firmę na wyższy poziom.
Dlatego od zawsze dostarczamy możliwości rozwoju – od udziału w projektach ogólnopolskich i międzynarodowych po szkolenia wewnętrzne oraz możliwość uczestnictwa w społecznościach tematycznych.
Dzięki wspólnej pracy, otwartej komunikacji i przyjacielskim relacjom tworzymy przyszłość oraz miejsce pracy, którego częścią warto być.
Nasza siedziba główna znajduje się w Warszawie, w Miasteczku Orange, ale mamy także Miasteczka Regionalne oraz prawie 200 innych lokalizacji w całej Polsce.