Najnowsze oferty pracy

  • Kierowniczka / Kierownik ds. marketingu produktowego

    Holcim Polska S.A   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zadania, które na Ciebie czekają: Odpowiedzialność za rozwój nowych oraz już istniejących produktów i rozwiązań. Analiza istniejącej oferty i możliwości produkcyjnych pod kątem wykorzystania zidentyfikowanych szans rynkowych (market opportunities). Opracowywanie strategii i planu...
Zobacz więcej ofert pracy

Kierownik Segmentu Edukacyjnego

Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.
Warszawa
praca stacjonarna
1444 dni temu

Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A to lider branży edukacyjnej w Polsce i rozpoznawalna, godna zaufania marka z wartościami i tradycją. Obecnie WSiP oferuje nowoczesne i kompleksowe rozwiązania edukacyjne dla nauczycieli, uczniów i rodziców we wszystkich obszarach edukacji przedszkolnej, szkolnej i pozaszkolnej.  
Dzięki produktom cyfrowym i multimedialnym oraz nowoczesnym podręcznikom wspieramy procesy edukacyjne na wszystkich poziomach systemu edukacji ucznia od 3 do 20 roku życia, jak również w szkolnictwie zawodowym.

 

W związku z rozwojem naszej oferty, poszukujemy do pracy osoby na stanowisko:

Kierownik Segmentu Edukacyjnego
Miejsce pracy: Warszawa


Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za budowanie wizerunku oraz pozycję rynkową firmy poprzez planowanie i realizację strategii marketingowych, zarządzanie portfelem produktów, analizę trendów rynkowych w danym segmencie edukacyjnym.


Zadania:
  • Przygotowanie i implementacja krótkoterminowych planów marketingowych dla segmentu;
  • Przygotowanie planu kampanii, jego realizację i monitorowanie;
  • Pracowanie przekazu kampanii w zaplanowanych kanałach komunikacyjnych;
  • Udział w organizacji i realizacji badań marketingowych;
  • Analiza zmian w oświacie i trendów rynkowych;
  • Utrzymanie relacji z liderami opinii, ekspertami;
  • Komunikacja z siecią sprzedaży;
  • Zarządzanie i rozwijanie podlegającego zespołu.
Wymagania:
  • Ukończone studia wyższe;
  • Minimum 3 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku managerskim w dziale marketingu lub w dziale promocji, w tym 2 letnie w wydawnictwie;
  • Wysokie kompetencje w zakresie obsługi programów komputerowych i aplikacji internetowych;
  • Bardzo dobra znajomość rynku wydawniczego;
  • Koncentracja na kliencie;
  • Precyzyjna komunikacja;
  • Dążenie do realizacji celu;
  • Myślenie analityczne i strategiczne;
  • Umiejętności menadżerskie (planowania, organizowania, delegowania, oceniania i kontroli);
  • Umiejętność pracy pod presją czasu.
Oferujemy:
  • Ciekawą pracę w innowacyjnej firmie promującej nowoczesność w edukacji;
  • Współpracę z doświadczonym i profesjonalnym zespołem;
  • System premiowy;
  • Możliwość rozwoju kompetencji na stanowisku;
  • Prywatną opiekę medyczną z możliwością rozszerzenia pakietu dla swojej rodziny oraz dodatkowe benefity (ubezpieczenie na życie, karta sportowa);
  • Atrakcyjną ofertę kursów językowych, również dla Twoich najbliższych.
 

Poznaj

Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.

Łączy nas… edukacja!

Zatrudniamy 600 pracowników, rocznie mamy ponad dwa tysiące współpracowników. Pracujemy w różnorodnych zespołach nastawionych na współpracę i innowacyjność.

Podobne oferty

  • Kierowniczka / Kierownik ds. marketingu produktowego

    Holcim Polska S.A   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zadania, które na Ciebie czekają: Odpowiedzialność za rozwój nowych oraz już istniejących produktów i rozwiązań. Analiza istniejącej oferty i możliwości produkcyjnych pod kątem wykorzystania zidentyfikowanych szans rynkowych (market opportunities). Opracowywanie strategii i planu...