Miejsce pracy: Wejherowo
Nr Ref.: KK/K/Wejherowo
Wymagania:
- wykształcenie co najmniej średnie
- doświadczenie w zarządzaniu zespołem
- doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta
- nastawienie na cel
- wysoka odpowiedzialność i kultura osobista
- umiejętność budowania trwałych relacji interpersonalnych
- znajomość przepisów prawa pracy
- realizacja planów sprzedażowych indywidualnych i zespołowych
- aktywna sprzedaż produktów i usług
- przestrzeganie i kontrolowanie standardów pracy i procedur Play
- planowanie i organizowanie pracy w POS
- delegowanie i egzekwowanie realizacji powierzonych zadań
- coaching i motywowanie pracowników
- działania podnoszące wyniki sprzedażowe i jakościowe POS
- nadzór nad powierzonym mieniem
- umowę o pracę
- stałe wynagrodzenie oraz system prowizyjny
- atrakcyjne systemy motywacyjne
- ubezpieczenie grupowe
- szkolenia zawodowe
- pracę w trybie zmianowym
Poznaj
P4 Sp. z o.o.
PLAY (P4 Sp. z o.o.) to pierwszy multimedialny operator komórkowy w Polsce. Sieć działa komercyjnie od 16 marca 2007 r. W styczniu 2008 r. po niespełna 10 miesiącach PLAY miał już 1 mln pierwszych klientów. Do końca 2009 roku z usług PLAY będzie korzystać ponad 3 miliony klientów. PLAY to najszybciej rozwijająca się sieć komórkowa w Polsce, inwestująca najwięcej na polskim rynku w rozwój nowoczesnej infrastruktury telekomunikacyjnej. Klienci PLAY korzystają z zasięgu własnej sieci 3G obejmującego blisko 60% populacji i sieci 2G obejmującego ponad 80% populacji. PLAY posiada najbardziej konkurencyjną ofertę na rynku usług abonamentowych (ONE PLAY), na kartę (PLAY FRESH) oraz mix (PLAY MIXTURA), a od lipca 2008 r. także jedną z najkorzystniejszych ofert bezprzewodowego dostępu do Internetu zarówno w Polsce, jak i w Europie - PLAY ONLINE. PLAY w swojej ofercie ma także specjalne rozwiązania dedykowane dla small biznesu (abonament FIRMOWA). Atrakcyjność oferty PLAY podkreślają zarówno media, analitycy rynku oraz Urząd Komunikacji Elektronicznej w swoich corocznych raportach, w których od początku swojej komercyjnej obecności na rynku PLAY zajmuje pozycję niekwestionowanego lidera. Podobnie, najkorzystniej wypada PLAY, jeśli chodzi o proces przenoszenia numerów - w maju br około 65 proc. klientów zmieniających sieć kierowało swe kroki właśnie do PLAY.