Najnowsze oferty pracy

  • Procurement Project Specialist

    Joinco Polska Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    praca z Category Managerem m.in. wspieranie go w codziennych zadaniach, analiza wyników sprzedaży; koordynowanie prac marketingowych związanych z realizacją projektu wprowadzenia produktów na rynek; bieżąca współpraca z klientem i partnerami w trakcie prowadzonych prac; zarządzanie bazą...
  • Account Manager

    Flame Employment Polska Sp. z o.o.   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    7 dni
    Main responsibilities include: Coordinating the flow of information between clients, candidates, employees, and internal company departments (payroll, recruitment, orders). Ensuring timely recruitment of suitable candidates. Communicating with recruited employees regarding their onboarding and...
  • Account Manager

    Flame Employment Polska Sp. z o.o.   Toruń    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    7 dni
    Main responsibilities include: Coordinating the flow of information between clients, candidates, employees, and internal company departments (payroll, recruitment, orders). Ensuring timely recruitment of suitable candidates. Communicating with recruited employees regarding their onboarding and...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Category Manager Warszawa
Kierownik Rozwoju Kategorii (TR)

Kierownik Rozwoju Kategorii (TR)

Polkomtel Sp. z o.o.
Warszawa
kierownik/koordynator
praca stacjonarna
1296 dni temu

 

 

Kierownik Rozwoju Kategorii (TR)
Miejsce pracy: Warszawa
SB/KRK/TR/
Twoje Zadania:
  • Stymulowanie rozwoju kategorii w kanałach sprzedaży i dystrybucji
  • Odpowiedzialność za strategię ekspozycji i wizualizacji oferty w POS
  • Analiza wyników i danych rynkowych oraz rekomendowanie działań usprawniających wyżej wymienione procesy
  • Kontrola i realizacja budżetu wsparcia sprzedaży
  • Przygotowywanie raportów, analiz i prezentacji
Nasze Oczekiwania:
  • Wykształcenie wyższe (preferowany kierunek: zarządzanie, marketing, ekonomia, telekomunikacja)
  • Doświadczenie w prowadzeniu projektów marketingowych, trade-marketingowych,
  • 2-letnie doświadczenie zawodowe na stanowiskach wymagających umiejętności analitycznych, planowania strategicznego i zarządzania projektami
  • Kreatywność, odwaga w prezentowaniu własnych pomysłów oraz umiejętność argumentowania
  • Wysoko rozwinięte zdolności analityczne i logicznego myślenia
  • Zdolności interpersonalne oraz organizacyjne
Oferujemy:
  • Pracę na odpowiedzialnym stanowisku
  • Dobrą atmosferę i przyjazne środowisko pracy
  • Zdobywanie wiedzy od praktyków oraz cenne doświadczenie
  • Pakiet benefitów (MultiSport, opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, oferty pracownicze)
Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj.
 

Podobne oferty

  • Procurement Project Specialist

    Joinco Polska Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    praca z Category Managerem m.in. wspieranie go w codziennych zadaniach, analiza wyników sprzedaży; koordynowanie prac marketingowych związanych z realizacją projektu wprowadzenia produktów na rynek; bieżąca współpraca z klientem i partnerami w trakcie prowadzonych prac; zarządzanie bazą...
  • Account Manager

    Flame Employment Polska Sp. z o.o.   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    7 dni
    Main responsibilities include: Coordinating the flow of information between clients, candidates, employees, and internal company departments (payroll, recruitment, orders). Ensuring timely recruitment of suitable candidates. Communicating with recruited employees regarding their onboarding and...
  • Account Manager

    Flame Employment Polska Sp. z o.o.   Toruń    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    7 dni
    Main responsibilities include: Coordinating the flow of information between clients, candidates, employees, and internal company departments (payroll, recruitment, orders). Ensuring timely recruitment of suitable candidates. Communicating with recruited employees regarding their onboarding and...