Dla naszego międzynarodowego Klienta z branży produkcyjnej poszukujemy osoby na stanowisko:
Kierownik Rozwoju Jakości Klientów
Nr ref.: Wrocław
Zadania na stanowisku:
- Zarządzanie i organizacja pracy ok 15 os.
- Inicjowanie i wdrażanie działań mających na celu poprawę jakości procesów i wyrobów
- Koordynowanie obszaru Rozwoju Jakości Klientów
- Rozwój systemów zarządzania jakością w produkcji
- Koordynowanie projektów opracowania i monitorowania planów jakościowych zarówno nowych, jak i wdrożonych produktów
- Monitorowanie i wdrażanie działań w celu uzyskania i utrzymania oczekiwanych wskaźników jakościowych
- Zarządzanie procesem rozwiązywania i monitorowania problemów jakościowych
- Opiniowanie zmian systemowych związanych z procesem produkcyjnym
- Współpraca z klientami zewnętrznymi, nadzór nad reklamacjami
- Raportowanie i analizowanie działań
- Organizowanie i prowadzenie szkoleń wewnętrznych w obszarze doskonalenia jakości
- Planowanie i realizacja budżetu kosztowego i inwestycyjnego podległego obszaru
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe techniczne
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- Znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem
- Co najmniej 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku kierowniczym w obszarze jakości lub w podobnym obszarze w firmie
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem (mile widziane w branży motoryzacyjnej)
- Bardzo dobrej znajomości narzędzi jakościowych i leanowych
- Znajomości normy ISO 9001 (doświadczenie audytorskie będzie dodatkowym atutem)
- Bardzo dobra znajomości pakietu MS Office
- Wysokie umiejętności interpersonalne
- Dobrej organizacji pracy i umiejętności pracy w zespole
- Umiejętność analityczne
- Dokładność i zaangażowanie
- Umiejętność ustalania priorytetów, podejmowania decyzji
- Umiejętność rozwiązywania problemów
Firma oferuje:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Możliwość rozwoju w międzynarodowej firmie
- Premie oraz dodatkowe benefity