STAŃ SIĘ JEDNYM Z NICH...“
STRABAG SE jest wiodącym europejskim koncernem w branży technologii budowlanych. Działamy w ponad 30 krajach i zatrudniamy ok. 70.000 pracowników na całym świecie.
Firma SAT Sp. z o.o. obecna jest na polskim rynku robót drogowych od 19 lat. Przedmiotem naszej działalności jest zaawansowana odnowa, modernizacja i przebudowa konstrukcji i nawierzchni drogowych. Naszą pasją są technologie: Recykling, Frezowanie oraz Cięcie betonów. Obecnie poszukujemy od zaraz osoby na stanowisko:
Zadania:
- organizowanie i nadzorowanie robót budowlanych zgodnie z planem, specyfikacją i wymogami Zamawiającego
- prowadzenie monitoringu kosztów budowy, rozliczeń personelu, materiałów, sprzętu, środków transportu
- sporządzanie harmonogramów, przygotowywanie dokumentów budowy
- sprzedaż wykonanych robót do Zamawiającego
- tworzenie raportów tygodniowych i miesięcznych
- przygotowywanie materiałów odbiorowych i dokumentacji powykonawczej
- współpraca z Kierownictwem kontraktu, obsługa bieżących potrzeb budowy
Wymagania:
- wykształcenie wyższe budowlane (specjalizacja mostowa)
- doświadczenie zawodowe w branży (minimum 2 lata)
- bardzo dobra znajomość obsługi MS Office (w tym Excel), AutoCad, MS Project, dodatkowym atutem będzie znajomość ARRIBA
- sumienność, odpowiedzialność, terminowość
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
- dyspozycyjność, mobilność (prawo jazdy kat.B)
Prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego wraz ze zdjęciem przez formularz aplikacyjny on-line na www.strabag.pl w zakładce ”kariera” (opcja aplikowania na konkretną ofertę pracy!).
Pozostałe aktualne wakaty można znaleźć na stronie: www.strabag.pl (zakładka kariera)
|
|
Poznaj
STRABAG
Dlaczego warto?
STRABAG SE jest europejskim koncernem budowlanym z blisko 180-letnią tradycją, działającym w wielu krajach europejskich jak i na innych kontynentach. Na rynku polskim rozpoczęliśmy działalność w 1987 roku, wraz z przygotowaniami do budowy hotelu Marriott w Warszawie. Działalność STRABAG cechuje kompleksowy zakres usług budowlanych, nowoczesne technologie, wysokiej jakości materiały oraz najnowszej generacji park maszynowy.
Dzięki zaangażowaniu wykwalifikowanej kadry specjalistów oraz wykorzystaniu nowoczesnych maszyn i własnych surowców, realizujemy nawet najbardziej skomplikowane przedsięwzięcia budowlane – w terminie, w najwyższej jakości i konkurencyjnej cenie.
Kandydatom posiadającym odpowiednie kwalifikacje i umiejętności, dajemy możliwość by wspólnie z nami dalej rozwijać swoje kompetencje. Oferujemy pracę dla m.in. inżynierów i kierowników na budowach różnego rodzaju, mechaników maszyn i urządzeń budowlanych, specjalistów w obszarze finansowym, administracyjnym i w wielu innych obszarach.
Opinie o pracodawcy
-
Marcin Czuba
Kierownik Kontraktu w branży mostowej
Jestem absolwentem budownictwa Politechniki Warszawskiej. Zanim rozpocząłem pracę w dyrekcji mostowej STRABAG przez prawie 6 lat pracowałem w biurach projektowych, na początku jeszcze jako student. W końcu postawiłem na jedną, ale mocną kartę i związałem się z firmą STRABAG, w której pracuję już 11 lat. Pierwsze lata w wykonawstwie były bardzo intensywne. Zaczynałem jako inżynier budowy, a w praktyce kierowałem brygadami ludzi. Wtedy uczyłem się także zarządzać budową. Kolejne projekty były ciekawsze i bardziej skomplikowane zarówno pod względem technicznym jak i logistycznym. Każda kolejna budowa niosła nowe wyzwania, a w rezultacie ogromne poczucie satysfakcji. Zawsze byłem zdania, że prawdziwy Kierownik musi umieć rozmawiać z pracownikami, pochylić się nad ich problemami, a czasami także „ubrudzić sobie buty”.
-
Anna Kowal
Specjalista ds. finansów
Podczas studiów starałam się efektywnie spędzać czas, biorąc udział w konferencjach naukowych dotyczących tematyki finansowej czy koordynując działalność koła naukowego. Moje starania zostały docenione podczas rozmowy rekrutacyjnej w STRABAG, gdzie rozpoczęłam pracę w listopadzie 2016 r., dołączając do działu finansowego. Największą zaletą mojej pracy jest miła atmosfera, możliwość współpracy i czerpania wiedzy od osób z wieloletnim stażem i ogromną wiedzą, którzy motywują mnie do działania i zawsze służą pomocą. Dzięki szerokiemu wachlarzowi szkoleń Akademii Koncernu oraz dzięki szkoleniom organizowanym w Oddziale Rzeszów mam możliwość ciągle poszerzać swoją wiedzę i zdobywać nowe umiejętności, które pozwalają mi lepiej i szybciej wypełniać obowiązki służbowe. Ponadto uczestnictwo w szkoleniach ułatwia integrację oraz wymianę doświadczeń między pracownikami całego Koncernu. Udział w całym procesie realizacji Kontraktów, czerpanie wiedzy od personelu technicznego oraz możliwość zobaczenia efektu końcowego wspólnych działań jest dla mnie bodźcem do dalszego działania. Zmiany w technologii wykonania oraz w przepisach prawa nie pozwalają mi stać w miejscu i skłaniają do ciągłego doskonalenia się.
Proces rekrutacji
- Krok Dokumenty aplikacyjne
- Krok Rozmowa kwalifikacyjna
- Krok Podpisanie umowy