Corten Medic to zespół, który łączy troska o zdrowie Pacjentów i zamiłowanie do zdobywania rynku medycznego w Polsce. Dużą wagę przykładamy do tego, by zwracające się do naszych lekarzy osoby znalazły nie tylko fachową i skuteczną pomoc medyczną, ale również ciepło, życzliwość i zrozumienie dla swoich obaw i problemów. Jesteśmy dynamicznie rozwijającym się Centrum Medycznym. Przez 27 lat obecności na rynku osiągnęliśmy pozycję zaufanego partnera wśród swoich Pacjentów. Corten Medic świadczy usługi medyczne w przychodniach na teranie Warszawy (w dzielnicach - Śródmieście, Ursynów, Mokotów, Praga Północ. Targówek, Białołęka), w Radomiu, Pruszkowie, Zwoleniu, Milanówku oraz Kielcach.
W związku z rozwojem struktur organizacyjnych firma poszukuje pracownika na stanowisko:
- Zarządzanie Centrami i Punktami Medycznymi w rejonie
- Kompleksowa opieka i nadzór nad Centrami i Punktami Medycznymi w terenie w zakresie realizacji kontraktów B2B i umów z NFZ, procedur oraz jakości wykonywanych usług
- Rekrutacja, nadzór, wsparcie i motywowanie zespołów medycznych
- Dbałość o wizerunek podległych punktów oraz budowanie i utrzymywanie kontaktów z klientami firmy
- Wyznaczanie celów (ilościowych i jakościowych) i monitorowanie poziomów ich realizacji,
- Efektywna współpraca z innymi pionami firmy w celu realizacji założonych wyników finansowych
- Wdrażaniem i monitorowaniem projektów związanych z funkcjonowaniem gabinetów oraz poszukiwaniem nowych rozwiązań mających na celu realizacje planów biznesowych
- Analiza wyników sprzedaży oraz ich raportowanie do przełożonego/ zarządu
- Wykształcenia wyższe
- Min. 2-3 lata doświadczenie na podobnym stanowisku poparte sukcesami
- Gotowość do pracy w terenie, wysoki poziom elastyczności czynne prawo jazdy kat. B (warunek konieczny)
- Bardzo dobra znajomość programu Excel
- Umiejętności planowania i realizacji zadań terminowo, podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów, samodzielność
- Umiejętność koordynowania i motywowania zespołu
- Doskonała organizacja pracy własnej w warunkach wielozadaniowości
- Mile widziana znajomość branży medycznej
- Wysoki poziom kultury osobistej i biznesowej
- Konkurencyjny system wynagradzania i motywowania
- Stabilne warunki zatrudnienia
- Wspierające i przyjazne środowisko pracy
- Możliwości rozwoju zawodowego i udział w ciekawych projektach
- Nowoczesne i niezbędne narzędzia pracy