Zakres obowiązków:
- koordynacja działań handlowych na podległym terenie (polska centralna i północna) i praca nad efektywną organizacją struktur sprzedaży
- zarządzanie zespołem pracowników (merchandiserzy, PH Dystrybutora)
- negocjacje warunków współpracy z kluczowymi dystrybutorami i klientami hurtowymi
- realizacja planów sprzedaży
- planowanie i przeprowadzanie akcji marketingowych wspomagających sprzedaż
- dostarczanie informacji na temat sytuacji rynkowej, wyników sprzedaży, konkurencji w celu rekomendowania odpowiednich zmian wpływających na zwiększenie sprzedaży
Oczekiwania względem kandydatów:
- minimum dwuletnie doświadczenie w sprzedaży w branży FMCG
- doświadczenie w lokalnej współpracy z sieciami wielkopowierzchniowymi
- dobre przygotowanie analityczne
- silna orientacja na realizację celów biznesowych
- poczucie humoru i umiejętność zjednywania innych do swoich pomysłów
- chęć do ciągłego podnoszenia kwalifikacji zawodowych
Nasz Klient oferuje możliwość pracy w dynamicznie rozwijającym się zespole, atrakcyjne wynagrodzenie oraz pakiet świadczeń socjalnych oraz możliwość zdobycia ciekawego doświadczenia zawodowego.
Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie CV w języku polskim (w formacie: NAZWISKO_ IMIĘ_CV) wraz z numerem referencyjnym FMCG/24/KPH na adres mailowy:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych i wprowadzenie ich do bazy danych firmy HRK S.A z siedzibą w Warszawie przy pl. Bankowym 2 w celu przedstawiania mi ofert zatrudnienia, zgodnie z przepisami ustawy z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z poź. zm.). Przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych oraz ich poprawiania.