Jesteśmy najszybciej rozwijającą się firmą sprzedającą artykuły niespożywcze w Europie, a nasi pracownicy odgrywają kluczową rolę w umożliwianiu nam tego rozwoju.
Praca w Action to praca zorientowana na klienta, u stabilnego finansowo i solidnego pracodawcy. Nasze umiejętności działania i bycie praktycznym przynosi rezultaty.
Dzięki prostocie odnosimy sukcesy.
Praca zespołowa i szacunek sprawiają, że atmosfera w codziennej pracy jest świetna, a nasi ludzie są dumni i zaangażowani. Oferujemy wiele możliwości rozwoju, elastyczne godziny pracy, uczciwe wynagrodzenie oraz benefity. Action oferuje bezpieczne środowisko pracy, poświęcamy dla siebie czas, w Action jesteście doceniani i możecie być tym, kim jesteście.
Jako Kierownik Regionalny (Regional Manager) współtworzysz zespół zajmujący się zarządzaniem siecią sklepów Action.. Głównym celem Twojej pracy jest zapewnienie spójnego i atrakcyjnego wizerunku sklepów Action w Twoim regionie, a także osiąganie założonych celów biznesowych oraz tych związanych z satysfakcją klienta. Jako Kierownik Regionalny odpowiedzialny jesteś również za kwestie HR, w ścisłej współpracy z doradcą HR dedykowanym dla Twojego regionu. Do Twojego zakresu obowiązków należą: zarządzanie kilkunastoma zespołami kierowniczymi sklepów, utrzymanie właściwych standardów i procedur sklepowych, propagowanie najlepszych praktyk, zarządzanie wskaźnikami biznesowymi wyznaczonymi dla poszczególnych sklepów.
- wykształcenia wyższego
- minimum czteroletniego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w handlu detalicznym
- kreowania pomysłów usprawniających codzienną pracę oraz dzielenia się własną wiedzą i doświadczeniem
- doskonałych umiejętności organizacyjnych w warunkach presji czasu i zadań
- zorientowania na wyniki, oraz zdecydowania i efektywności w działaniu
- prawa jazdy kat. B, oraz gotowości do odbywania częstych podróży służbowych
- dobrej znajomości języka angielskiego, umożliwiającej swobodną komunikację w mowie oraz w piśmie (warunek konieczny)
- pasjonującą pracę w przyjaznej atmosferze międzynarodowej organizacji
- profesjonalny system szkoleń
- możliwość rozwoju i awansu zawodowego
- samochód służbowy, także do użytku prywatnego
- kompleksowy pakiet opieki medycznej Luxmed
- możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie
- 26 dni urlopu wypoczynkowego w ciągu roku kalendarzowego, bez względu na staż pracy i wykształcenie
- rabat pracowniczy na zakupy w sklepach Action
- możliwość uczestniczenia w kursie języka angielskiego