Ogłoszenie numer: 1619367, z dnia 2017-05-04
z siedzibą w Siechnicach
ogłasza nabór kandydatów na stanowisko:
Kierownik Regionalny ds. rozwoju rynku
Miejsce pracy: mazowieckie, Radom lub Ożarów Mazowiecki
Opis stanowiska
Osoba na w/w stanowisku odpowiedzialna będzie za wyszukiwanie, inicjowanie, przygotowanie i zawieranie kontraktów na obsługę elektroenergetyczną odbiorców przemysłowych i biznesowych, zgodnie z możliwościami i strategią rozwoju Spółki oraz nawiązywanie i utrzymanie długoterminowej współpracy z tymi odbiorcami.
Do obowiązków zatrudnionej osoby będzie należało:
- Kreowanie wizerunku firmy, jako wiodącej i innowacyjnej
- Aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie nowych kontraktów inwestycyjnych oraz obsługa istniejących Klientów Spółki
- Przygotowywanie koncepcji obsługi Klienta dostosowanej do jego indywidualnych potrzeb
- Planowanie, prowadzenie i zarządzanie procesem przygotowania oferty, rokowań, rozmów i negocjacji z Klientem
- Bieżąca obsługa inwestycji
- Realizacja planów sprzedażowych do obecnych i potencjalnych Klientów na terenie obsługiwanych województw działania
- Raportowanie wyników i stanu prowadzonej działalności
Tereny działania kierownika z województwa:
- mazowieckiego to województwa: łódzkie, lubelskie, świętokrzyskie, mazowieckie, podlaskie
- małopolskiego to województwa: śląskie, małopolskie, podkarpackie, świętokrzyskie
- pomorskiego to województwa: pomorskie, kujawsko-pomorskie, warmińsko-mazurskie, zachodniopomorskie
Wymagania
- Wykształcenie wyższe
- Bardzo dobrze rozwinięte umiejętności interpersonalne i negocjacyjne
- Doświadczenie w sprzedaży usług
- Umiejętności prowadzenia rozmów handlowych, nawiązywania relacji i ich utrzymywania
- Wysoka orientacja na Klienta i otwartość na zmiany
- Odpowiedzialność, efektywność i samodzielność
- Orientacja na realizację celów biznesowych
- Prawo jazdy kat. B
Atuty dodatkowe
- Rozwinięte kontakty na rynku inwestycji budowlanych/deweloperskich
- Znajomość lokalnego rynku odbiorców przemysłowych i biznesowych
- Znajomość prawa energetycznego i zasad funkcjonowania rynku energii elektrycznej
- Znajomość języka obcego w stopniu umożliwiającymi swobodną komunikację
Oferujemy
- Pracę w dynamicznie rozwijającej się, stabilnej firmie
- Atrakcyjne wynagrodzenie i możliwość rozwoju zawodowego
- Pakiet szkoleń i motywującą atmosferę
- Samochód służbowy oraz niezbędne narzędzia pracy ( tj. komputer, telefon)
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.