Jesteśmy dynamicznie rozwijającym się Centrum Medycznym. Przez 25 lat obecności na rynku osiągnęliśmy pozycję zaufanego partnera wśród swoich Pacjentów. Realizujemy szeroką gamę usług medycznych, począwszy od Podstawowej Opieki Zdrowotnej, poprzez dostęp do prywatnych gabinetów, a skończywszy na wysoko wykwalifikowanych lekarzy – specjalistów. Dużą wagę przykładamy do tego, by zwracające się do naszych lekarzy osoby znalazły nie tylko fachową i skuteczną pomoc medyczną, ale również ciepło, życzliwość i zrozumienie dla swoich obaw i problemów. Corten Medic świadczy usługi medyczne w przychodniach na teranie Warszawy (w dzielnicach – Śródmieście, Ursynów, Mokotów, Praga Północ), w Radomiu, Pruszkowie, Zwoleniu, Milanówku oraz Kielcach.
W związku z rozwojem struktur organizacyjnych firma poszukuje pracownika na stanowisko:
- Zarządzanie Centrami Medycznymi w regionie
- Kompleksowa opieka i nadzór nad Centrami Medycznymi w terenie w zakresie realizacji kontraktów B2B i umów z NFZ, procedur oraz jakości wykonywanych usług
- Rekrutacja, nadzór, wsparcie i motywowanie zespołów medycznych
- Dbałość o wizerunek Centrów Medycznych oraz budowanie i utrzymywanie kontaktów z klientami firmy
- Wyznaczanie celów (ilościowych i jakościowych) i monitorowanie poziomów ich realizacji,
- Efektywna współpraca z innymi pionami firmy w celu realizacji założonych wyników finansowych
- Wdrażaniem i monitorowaniem projektów związanych z funkcjonowaniem gabinetów oraz poszukiwaniem nowych rozwiązań mających na celu realizacje planów biznesowych
- Sporządzanie okresowych raportów dla zarządu
- Wykształcenia wyższe
- Min. 2 lata doświadczenie na podobnym stanowisku
- Gotowość do pracy w terenie, wysoki poziom elastycznościi czynne prawo jazdy kat. B ( warunek konieczny)
- Bardzo dobra znajomość programu Excel
- Umiejętności planowania i realizacji zadań terminowo, podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów, samodzielność
- Umiejętność koordynowania i motywowania zespołu
- Doskonała organizacja pracy własnej w warunkach wielozadaniowości
- Mile widziana znajomość branży medycznej
- Wysoki poziom kultury osobistej i biznesowej
- Konkurencyjny system wynagradzania i motywowania
- Stabilne warunki zatrudnienia
- Wspierające i przyjazne środowisko pracy
- Możliwości rozwoju zawodowego i udział w ciekawych projektach
- Nowoczesne i niezbędne narzędzia pracy