Czarna Góra Resort to całoroczne centrum górskich aktywności outdoorowych z ośrodkiem narciarskim i Bike Parkiem na czele, nowoczesne hotele i apartamentowce z zapleczem konferencyjnym, skibary i restauracje oraz centra SPA & wellnes.
Z naszego doświadczenia wynika, że kluczem do sukcesu są pracownicy, dlatego oferujemy im duże możliwości rozwoju i pracę w przyjaznej atmosferze.
Kierownik do spraw gastronomii, jak sugeruje sama nazwa stanowiska, jest osobą odpowiedzialną za nadzorowanie i koordynowanie prac podległego personelu, zajmującego się gastronomiczną stroną funkcjonowania hotelu, restauracji, etc.
Głównym zadaniem kierownika jest zapewnienie najwyższej jakości przygotowywanych posiłków, weryfikowanie prac personelu pod kątem wewnętrznych norm jakości i założonego harmonogramu. Jeżeli interesuje Cię praca nad dynamicznie rozwijającą się i ciekawą marką, zapraszamy do aplikowania na stanowisko:
- nadzór nad właściwym funkcjonowaniem Działu Recepcji i podejmowanie działań zapewniających jego płynne i profesjonalne funkcjonowanie;
- organizacja pracy recepcji: ustalanie czasu pracy, efektywność czasu pracy, rozwój podległych pracowników
- aktywne pozyskiwanie nowych klientów;
- raportów sprzedaży i analiza wyników;
- budowanie pozytywnego wizerunku ,poprzez zarządzanie recepcją;
- zapewnienie najwyższej jakości świadczonych usług;
- wspieranie pracowników w sytuacjach konfliktowych;
- aktywna sprzedaż usług noclegowych i towarzyszących;
- zapewnienie terminowego przepływu informacji i prawidłowej komunikacji w zespole;
- zarządzanie i koordynowanie pracy prowadzonego zespołu;
- rozwijanie pracy zespołowej, prowadzenie szkoleń i instruktaży dla pracowników;
- aktualizowanie procedur niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania działu;
- udział w naradach i zebraniach;
- rozliczanie pobytów oraz sporządzanie i kontrola dokumentów sprzedażowych i raportów;
- realizacja wyznaczonych celów biznesowych, tworzenie budżetu działu i kontrola kosztów;
- rekrutacja nowych pracowników;
- nadzorowanie planu obłożenia pokoi oraz analizowanie wyników rezerwacji;
- tworzenie i optymalizacja grafików pracy zgodnie z przepisami Kodeksu Pracy;
- minimum roczne doświadczenie w zarządzaniu zespołem lub 2 lata na stanowisku recepcjonisty;
- umiejętność kierowania zespołem, motywowania pracowników oraz budowania pozytywnej atmosfery;
- poczucie odpowiedzialności za prowadzony zespół i jego wyniki;
- zaangażowanie i umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji;
- pracy pod presją czasu i reagowania w trudnych sytuacjach;
- dbałość o prezencję i znajomość zasad savoir vivre;
- nastawienie na realizację zadań, proaktywność i samodzielność;
- dyspozycyjność - praca zmianowa na pełen etat również w weekendy i święta;
- wysoka kultura osobista i życzliwe podejście do ludzi;
- umiejętność delegowania i kontroli powierzonych zadań;
- organizacja pracy recepcji: ustalanie czasu pracy, efektywność czasu pracy, rozwój podległych pracowników;
- stabilną pracę na umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
- przyjazną atmosferę pracy;
- pracę w doświadczonym i ambitnym zespole;
- możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji;
- możliwość zakwaterowania;
- posiłki pracownicze;
- spotkania integracyjne;