Najnowsze oferty pracy

  • Zastępca / Zastępczyni Koordynatora Zespołu Obsługi Pacjentów

    Medicover sp. z o.o.   Warszawa, ul. Prosta 36    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Do Twoich obowiązków należeć będzie wsparcie Koordynatora Zespołu Obsługi Pacjentów w: monitorowaniu pracy zespołu, obsłudze reklamacji z roszczeniem, wsparciu pracowników w bezpośredniej obsłudze klienta, nadzorze nad najwyższą jakością wykonywanych obowiązków przez zespół,...
Zobacz więcej ofert pracy

Kierownik Recepcji

Czarna Góra S.A. Sp.k.
Stronie Śląskie
kierownik/koordynator
pełny etat
umowa o pracę / kontrakt B2B
praca stacjonarna
507 dni temu

Czarna Góra Resort to całoroczne centrum górskich aktywności outdoorowych z ośrodkiem narciarskim i Bike Parkiem na czele, nowoczesne hotele i apartamentowce z zapleczem konferencyjnym, skibary i restauracje oraz centra SPA & wellnes.

Z naszego doświadczenia wynika, że kluczem do sukcesu są pracownicy, dlatego oferujemy im duże możliwości rozwoju i pracę w przyjaznej atmosferze.

Kierownik do spraw gastronomii, jak sugeruje sama nazwa stanowiska, jest osobą odpowiedzialną za nadzorowanie i koordynowanie prac podległego personelu, zajmującego się gastronomiczną stroną funkcjonowania hotelu, restauracji, etc. 

Głównym zadaniem kierownika jest zapewnienie najwyższej jakości przygotowywanych posiłków, weryfikowanie prac personelu pod kątem wewnętrznych norm jakości i założonego harmonogramu. Jeżeli interesuje Cię praca nad dynamicznie rozwijającą się i ciekawą marką, zapraszamy do aplikowania na stanowisko:

Kierownik Recepcji
Miejsce pracy: Stronie Śląskie
Zakres obowiązków:
  • nadzór nad właściwym funkcjonowaniem Działu Recepcji i podejmowanie działań zapewniających jego płynne i profesjonalne funkcjonowanie;
  • organizacja pracy recepcji: ustalanie czasu pracy, efektywność czasu pracy, rozwój podległych pracowników
  • aktywne pozyskiwanie nowych klientów;
  • raportów sprzedaży i analiza wyników;
  • budowanie pozytywnego wizerunku ,poprzez zarządzanie recepcją;
  • zapewnienie najwyższej jakości świadczonych usług;
  • wspieranie pracowników w sytuacjach konfliktowych;
  • aktywna sprzedaż usług noclegowych i towarzyszących;
  • zapewnienie terminowego przepływu informacji i prawidłowej komunikacji w zespole;
  • zarządzanie i koordynowanie pracy prowadzonego zespołu;
  • rozwijanie pracy zespołowej, prowadzenie szkoleń i instruktaży dla pracowników;
  • aktualizowanie procedur niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania działu;
  • udział w naradach i zebraniach;
  • rozliczanie pobytów oraz sporządzanie i kontrola dokumentów sprzedażowych i raportów;
  • realizacja wyznaczonych celów biznesowych,  tworzenie budżetu działu i kontrola kosztów;
  • rekrutacja nowych pracowników;
  • nadzorowanie planu obłożenia pokoi oraz analizowanie wyników rezerwacji;
  • tworzenie i optymalizacja grafików pracy zgodnie z przepisami Kodeksu Pracy;
Nasze wymagania:
  • minimum roczne doświadczenie w zarządzaniu zespołem lub 2 lata na stanowisku recepcjonisty;
  • umiejętność kierowania zespołem, motywowania pracowników oraz budowania pozytywnej atmosfery;
  • poczucie odpowiedzialności za prowadzony zespół i jego wyniki;
  • zaangażowanie i umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji;
  • pracy pod presją czasu i reagowania w trudnych sytuacjach;
  • dbałość o prezencję i znajomość zasad savoir vivre;
  • nastawienie na realizację zadań, proaktywność i samodzielność;
  • dyspozycyjność - praca zmianowa na pełen etat również w weekendy i święta;
  • wysoka kultura osobista i życzliwe podejście do ludzi;
  • umiejętność delegowania i kontroli powierzonych zadań;
  • organizacja pracy recepcji: ustalanie czasu pracy, efektywność czasu pracy, rozwój podległych pracowników;
To oferujemy:
  • stabilną pracę na umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
  • przyjazną atmosferę pracy;
  • pracę w doświadczonym i ambitnym zespole;
  • możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji;
  • możliwość zakwaterowania;
  • posiłki pracownicze;
  • spotkania integracyjne;
Prosimy o zamieszczenie w CV poniższej klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
 

Podobne oferty

  • Zastępca / Zastępczyni Koordynatora Zespołu Obsługi Pacjentów

    Medicover sp. z o.o.   Warszawa, ul. Prosta 36    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Do Twoich obowiązków należeć będzie wsparcie Koordynatora Zespołu Obsługi Pacjentów w: monitorowaniu pracy zespołu, obsłudze reklamacji z roszczeniem, wsparciu pracowników w bezpośredniej obsłudze klienta, nadzorze nad najwyższą jakością wykonywanych obowiązków przez zespół,...