Ogłoszenie numer: 814663, z dnia 2015-09-30
Mazurski Raj Sp. z o.o.
Mazurski Raj - Hotel, Marina & Spa usytuowany jest pośród lasów nad brzegiem jeziora Bełdany, posiada piaszczystą plażę, przystań i molo. Hotel został wyremontowany w 2015 roku co nadało mu nowy wystrój. W skład zaplecza rekreacyjnego wchodzą oświetlone boiska do futbolu, piłki ręcznej, siatkówki i koszykówki, kort tenisowy, park linowy oraz hala sportowa. Poszukujemy osób pełnych entuzjazmu, pogody ducha i życzliwości, którzy odnajdując przyjemność i satysfakcję w pracy z ludźmi przyczynialiby się tym samym do utrzymania wysokiej jakości usług i zadowolenia Gości odwiedzających nasz Hotel. W naszym gronie promujemy wartości gościnności i wzajemnego szacunku i w związku z rozwojem firmy poszukujemy zaangażowanych Pracowników, którzy chcą być częścią naszego Zespołu. Zachęcamy wszystkich dla których hotelarstwo i gastronomia to pasja.
Zapraszamy do odwiedzania naszej strony internetowej w nowej odsłonie
www.mraj.pl
Kierownik Recepcji
Miejsce pracy: kujawsko-pomorskie, Ruciane-Nida
Opis stanowiska
- Nadzór nad prawidłową pracą i funkcjonowaniem recepcji
- Aktywne kierowanie podległymi pracownikami recepcji
- Zarządzanie sprzedażą w systemach rezerwacyjnych
- Zarządzanie rezerwacjami indywidualnymi i grupowymi
- Rozliczanie sprzedanych usług
- Sporządzanie raportów i zestawień księgowych
- Dbanie o najwyższy poziom świadczonych usług i najwyższy stopień zadowolenia Gościa
- Kierowanie podległym personelem i motywowanie zespołu do uzyskania jak najlepszych wyników
- Analiza oczekiwań i opinii Klientów
- Umiejętność podejmowania szybkich decyzji i rozwiązywania problemów
- Znajomość hotelowych systemów operacyjnych będzie dodatkowym atutem
- Bieżąca współpraca z kierownikami innych działów
Wymagania
- Praktyczna znajomość zasad sprzedaży usług hotelowych
- Doświadczenie w pracy na recepcji w hotelu i zarządzaniu zespołem
- Mile widziana wiedza w zakresie podstaw księgowości
- Doświadczenie na stanowisku menedżerskim w dziale sprzedaży, marketingu lub działu recepcji
- Bardzo dobra organizacja pracy
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego
- Umiejętność kreowania pozytywnego wizerunku hotelu
- Praktyczna umiejętność obsługi programów typu Channel Manager i CRS oraz booking engine
Oferujemy
- Stabilną i odpowiedzialną pracę
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub kontraktu
- Szkolenia podnoszące umiejętności zawodowe
- Możliwość zakwaterowania i wyżywienia