Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Kierownik Recepcji
Miejsce pracy: Warszawa
Osoba na proponowanym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- skuteczną realizację procesu obsługi klienta indywidualnego (wdrażanie standardów obsługi, nadzór nad procesem obsługi pacjenta)
- zarządzanie zespołem recepcyjnym (rekrutacja, planowanie czasu pracy, ocena pracy)
Od Kandydatów oczekujemy:
- min. 2-letnigo doświadczenia w zakresie zarządzania zespołem bezpośredniej obsługi klienta w firmie usługowej
- doświadczenia w zarządzaniu procesem sprzedaży i obsługi klienta indywidualnego w branży medycznej
- empatii i nastawienia pro klienckiego
- nastawienia na rezultat
- doświadczenia w pracy na miernikach biznesowych
- umiejętności podejmowania decyzji
- komunikatywnej znajomości języka angielskiego
Oferujemy:
- szansę realizacji ambicji zawodowych dzięki możliwości wywierania realnego wpływu na efekty osiągane przez organizację
- stabilność zatrudnienia