Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Kierownik Recepcji

Orbis S.A.
Warszawa
praca stacjonarna
2907 dni temu

MERCURE WARSZAWA GRAND

Kierownik Recepcji
OSOBOWOŚĆ I UMIEJĘTNOŚCI


Jeśli

  • Masz łatwość w nawiązywaniu kontaktów, budowaniu relacji oraz potrafisz o nie dbać
  • Rozwój członków zespołu daje Ci satysfakcję
  • Wykazujesz inicjatywę w pracy i sprawia Ci to przyjemność
  • Uśmiech na twarzy gości jest Twoją osobistą satysfakcją
  • Potrafisz wczuć się w sytuację gościa, pomóc mu i znaleźć odpowiednie rozwiązanie
  • Lubisz swoje miejsce pracy i zachęcasz gości do korzystania z usług
  • Posiadasz silną motywację do samodoskonalenia i rozwoju
Dołącz do nas, otwierają się przed Tobą LEPSZE PERSPEKTYWY.

JAK O CIEBIE ZADBAMY
  • Zapewnimy Ci umowę o pracę
  • Nauczymy Cię wszystkiego, co powinieneś wiedzieć
  • Pomożemy rozwijać się poprzez udział w szkoleniach i toczących się  projektach
  • Damy możliwość rozwoju w światowej sieci  AccorHotels
NASZE OCZEKIWANIA
  • doświadczenie w pracy na stanowisku Kierownika Recepcji/ Zastępcy Kierownika Recepcji
  • doświadczenie w zarządzaniu zespołem pracowników
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • wykształcenie wyższe w obszarze hotalarstwa/turystyki
  • umiejętność nawiązywania i podtrzymywania relacji z klientem
  • kompetencje przywódcze - umiejętność budowania i motywowania zespołu pracowników
  • umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji

 Jeśli spełniasz nasze wymagania to z radością powitamy Cię W NASZYM ZESPOLE!

MISJA 
  • zapewnienie profesjonalnych, najwyższej jakości usług świadczonych przez recepcję,
  • maksymalizowanie przychodów hotelu poprzez sprzedaż pokoi i usług hotelowych, identyfikowanie i rozwiązywanie problemów w sposób zapewniający satysfakcję gości i pracowników,
  • szkolenie i rozwój pracowników recepcji
Ref.nr: FOM/MWG/1116
www.hotelovekariery.pl
 

Poznaj

Accor

Accor jest wiodącą na świecie, kompleksową grupą hotelarską oferującą gościom wyjątkowe i niezapomniane wrażenia w 5 000 hotelach, kurortach i rezydencjach w 110 krajach świata.

Z 300 000 pracownikami we wszystkich czterech zakątkach świata, różnorodność jest dla naszej Grupy codziennością. Ta ambicja, którą chcemy razem z Wami realizować, stanowi część dążenia do otwartości, promowania równości w miejscu pracy i zapobiegania dyskryminacji, wszędzie tam, gdzie działamy.

Accor dysponuje niezrównanym portfolio marek hoteli, od luksusowych po ekonomiczne i od ponad 50 lat świadczy usługi związane z gościnnością. Oprócz zakwaterowania, dzięki świadczonym usługom w zakresie gastronomii, rozrywki, wellbeing i coworkingu, Accor umożliwia nowe sposoby życia, pracy i spędzania czasu wolnego.

Aby realizować cele biznesowe, portfolio Accor obejmuje także działalność ukierunkowaną na dystrybucję usług, działania operacyjne i doświadczenia w branży hotelarskiej. Goście mają dostęp do jednego z najbardziej atrakcyjnych programów lojalnościowych na świecie. Accor jest głęboko zaangażowany w tworzenie zrównoważonego rozwoju aktywnie działając na rzecz naszej planety i lokalnych społeczności. W ramach programu Planet 21 - Acting Here. Accor działa na rzecz „pozytywnego hotelarstwa”, a w ramach Accor Solidarity pomaga osobom w niekorzystnej sytuacji życiowej poprzez szkolenia zawodowe i dostęp do miejsc pracy.