Sofitel Warsaw Victoria
Kierownik Recepcji będzie odpowiedzialny za zapewnianie wysokiej jakości usług świadczonych przez Recepcję, maksymalizowanie przychodów hotelu poprzez sprzedaż pokoi i usług hotelowych, monitoring planu obłożenia pokoi i współpracę w tym zakresie z innymi działami, kierowanie, nadzór i koordynację pracy personelu Recepcji zgodnie z obowiązującymi procedurami i standardem marki. Dodatkową odpowiedzialnością Kierownika Recepcji będzie identyfikowanie potrzeb klientów i rozwiązywanie sytuacji problemowych, w sposób zapewniający satysfakcję gości.
- min. 2 lata doświadczenia w zarządzaniu zespołem recepcji na stanowisku kierownika lub zastępcy w hotelu o zbliżonym standardzie i wielkości
- biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- znajomość systemu Opera mile widziana
- wiedza na temat revenue management będzie dodatkowym atutem
- zdolności przywódcze-umiejętność efektywnego zarządzania zespołem, szkolenie i motywowanie personelu
- samodzielne rozwiązywanie problemów i podejmowanie decyzji
- umiejętności negocjacyjno-sprzedażowe
- kreowania pozytywnego wizerunku hotelu
- wysoka kultura osobista
- pracę w profesjonalnym zespole
- szkolenia podnoszące umiejętności i kompetencje zawodowe
- możliwość rozwoju zawodowego i awansu w strukturach sieci AccorHotels
- atrakcyjny pakiet motywacyjny
Poznaj
Accor
Accor jest wiodącą na świecie, kompleksową grupą hotelarską oferującą gościom wyjątkowe i niezapomniane wrażenia w 5 000 hotelach, kurortach i rezydencjach w 110 krajach świata.
Z 300 000 pracownikami we wszystkich czterech zakątkach świata, różnorodność jest dla naszej Grupy codziennością. Ta ambicja, którą chcemy razem z Wami realizować, stanowi część dążenia do otwartości, promowania równości w miejscu pracy i zapobiegania dyskryminacji, wszędzie tam, gdzie działamy.
Accor dysponuje niezrównanym portfolio marek hoteli, od luksusowych po ekonomiczne i od ponad 50 lat świadczy usługi związane z gościnnością. Oprócz zakwaterowania, dzięki świadczonym usługom w zakresie gastronomii, rozrywki, wellbeing i coworkingu, Accor umożliwia nowe sposoby życia, pracy i spędzania czasu wolnego.
Aby realizować cele biznesowe, portfolio Accor obejmuje także działalność ukierunkowaną na dystrybucję usług, działania operacyjne i doświadczenia w branży hotelarskiej. Goście mają dostęp do jednego z najbardziej atrakcyjnych programów lojalnościowych na świecie. Accor jest głęboko zaangażowany w tworzenie zrównoważonego rozwoju aktywnie działając na rzecz naszej planety i lokalnych społeczności. W ramach programu Planet 21 - Acting Here. Accor działa na rzecz „pozytywnego hotelarstwa”, a w ramach Accor Solidarity pomaga osobom w niekorzystnej sytuacji życiowej poprzez szkolenia zawodowe i dostęp do miejsc pracy.