IBIS WARSZAWA STARE MIASTO
- Masz łatwość w nawiązywaniu kontaktów, budowaniu relacji oraz potrafisz o nie dbać
- Rozwój członków zespołu daje Ci satysfakcję
- Wykazujesz inicjatywę w pracy i sprawia Ci to przyjemność
- Uśmiech na twarzy Gości jest Twoją osobistą satysfakcją
- Potrafisz wczuć się w sytuację Gościa, pomóc mu i jednocześnie znaleźć odpowiednie rozwiązanie
- Posiadasz silną motywację do samodoskonalenia i rozwoju
- Potrafisz motywować i inspirować zespół oraz stworzyć klimat, w którym pracownicy chcą wykorzystywać swoje możliwości
- Zapewnienie profesjonalnych, najwyższej jakości usług świadczonych przez Recepcję
- Maksymalizowanie przychodów hotelu poprzez sprzedaż pokoi i usług hotelowych
- Identyfikowanie i rozwiązywanie problemów w sposób zapewniający satysfakcję Gości i Pracowników
- Budowa silnego i zaangażowanego zespołu recepcyjnego
- Min. 2 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku Zastępcy Kierownika Recepcji / Kierownika Recepcji
- Biegła znajomość języka angielskiego
- Wykształcenie wyższe w obszarze hotelarstwa / turystyki mile widziane
- Praktyczna znajomość systemów recepcyjnych będzie silnym atutem
- Umiejętność nawiązywania i podtrzymywania relacji z klientami
- Kompetencje przywódcze - umiejętność budowania i motywowania zespołu pracowników
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej i zespołu
- Umowę o pracę
- Interesującą, dynamiczną pracę pełną wyzwań
- Możliwość rozwoju w ramach funkcjonującego systemu szkoleń i konkursów w ramach sieci hoteli należących do marek ACCOR
- Bogaty pakiet świadczeń socjalnych
Poznaj
Accor
Accor jest wiodącą na świecie, kompleksową grupą hotelarską oferującą gościom wyjątkowe i niezapomniane wrażenia w 5 000 hotelach, kurortach i rezydencjach w 110 krajach świata.
Z 300 000 pracownikami we wszystkich czterech zakątkach świata, różnorodność jest dla naszej Grupy codziennością. Ta ambicja, którą chcemy razem z Wami realizować, stanowi część dążenia do otwartości, promowania równości w miejscu pracy i zapobiegania dyskryminacji, wszędzie tam, gdzie działamy.
Accor dysponuje niezrównanym portfolio marek hoteli, od luksusowych po ekonomiczne i od ponad 50 lat świadczy usługi związane z gościnnością. Oprócz zakwaterowania, dzięki świadczonym usługom w zakresie gastronomii, rozrywki, wellbeing i coworkingu, Accor umożliwia nowe sposoby życia, pracy i spędzania czasu wolnego.
Aby realizować cele biznesowe, portfolio Accor obejmuje także działalność ukierunkowaną na dystrybucję usług, działania operacyjne i doświadczenia w branży hotelarskiej. Goście mają dostęp do jednego z najbardziej atrakcyjnych programów lojalnościowych na świecie. Accor jest głęboko zaangażowany w tworzenie zrównoważonego rozwoju aktywnie działając na rzecz naszej planety i lokalnych społeczności. W ramach programu Planet 21 - Acting Here. Accor działa na rzecz „pozytywnego hotelarstwa”, a w ramach Accor Solidarity pomaga osobom w niekorzystnej sytuacji życiowej poprzez szkolenia zawodowe i dostęp do miejsc pracy.