Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Kierownik Recepcji (k/m)

Orbis S.A.
Warszawa
praca stacjonarna
1880 dni temu

IBIS & IBIS BUDGET WARSZAWA REDUTA

Kierownik Recepcji (k/m)
TWOJA MISJA
  • Zapewnienie profesjonalnych, najwyższej jakości usług świadczonych przez Recepcję
  • Maksymalizowanie przychodów hotelu poprzez sprzedaż pokoi i usług hotelowych
  • Identyfikowanie i rozwiązywanie problemów w sposób zapewniający satysfakcję Gości i Pracowników
  • Budowa silnego i zaangażowanego zespołu recepcyjnego
WYMAGANIA
  • Min. 2 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku Zastępcy Kierownika Recepcji / Kierownika Recepcji
  • Biegła znajomość języka angielskiego
  • Wykształcenie wyższe w obszarze hotelarstwa / turystyki mile widziane
  • Praktyczna znajomość systemów recepcyjnych będzie silnym atutem
  • Umiejętność nawiązywania i podtrzymywania relacji z klientami
  • Kompetencje przywódcze - umiejętność budowania i motywowania zespołu pracowników
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej i zespołu
UMIEJĘTNOŚCI I OSOBOWOŚĆ
  • Masz łatwość w nawiązywaniu kontaktów, budowaniu relacji oraz potrafisz o nie dbać
  • Rozwój członków zespołu daje Ci satysfakcję
  • Wykazujesz inicjatywę w pracy i sprawia Ci to przyjemność
  • Uśmiech na twarzy Gości jest Twoją osobistą satysfakcją
  • Potrafisz wczuć się w sytuację Gościa, pomóc mu i jednocześnie znaleźć odpowiednie rozwiązanie
  • Posiadasz silną motywację do samodoskonalenia i rozwoju
  • Potrafisz motywować i inspirować zespół oraz stworzyć klimat, w którym pracownicy chcą wykorzystywać swoje możliwości   
OFERUJEMY
  • Umowę o pracę
  • Interesującą, dynamiczną pracę pełną wyzwań
  • Możliwość rozwoju w ramach funkcjonującego systemu szkoleń i konkursów w ramach sieci hoteli należących do marek ACCOR
  • Bogaty pakiet świadczeń socjalnych
Ref.nr: KR/200919/I&IBRW
www.hotelovekariery.pl
 

Poznaj

Accor

Accor jest wiodącą na świecie, kompleksową grupą hotelarską oferującą gościom wyjątkowe i niezapomniane wrażenia w 5 000 hotelach, kurortach i rezydencjach w 110 krajach świata.

Z 300 000 pracownikami we wszystkich czterech zakątkach świata, różnorodność jest dla naszej Grupy codziennością. Ta ambicja, którą chcemy razem z Wami realizować, stanowi część dążenia do otwartości, promowania równości w miejscu pracy i zapobiegania dyskryminacji, wszędzie tam, gdzie działamy.

Accor dysponuje niezrównanym portfolio marek hoteli, od luksusowych po ekonomiczne i od ponad 50 lat świadczy usługi związane z gościnnością. Oprócz zakwaterowania, dzięki świadczonym usługom w zakresie gastronomii, rozrywki, wellbeing i coworkingu, Accor umożliwia nowe sposoby życia, pracy i spędzania czasu wolnego.

Aby realizować cele biznesowe, portfolio Accor obejmuje także działalność ukierunkowaną na dystrybucję usług, działania operacyjne i doświadczenia w branży hotelarskiej. Goście mają dostęp do jednego z najbardziej atrakcyjnych programów lojalnościowych na świecie. Accor jest głęboko zaangażowany w tworzenie zrównoważonego rozwoju aktywnie działając na rzecz naszej planety i lokalnych społeczności. W ramach programu Planet 21 - Acting Here. Accor działa na rzecz „pozytywnego hotelarstwa”, a w ramach Accor Solidarity pomaga osobom w niekorzystnej sytuacji życiowej poprzez szkolenia zawodowe i dostęp do miejsc pracy.