Ogłoszenie numer: 4459809, z dnia 2021-04-15
Natura Residence Bliskość przyrody, cisza i piękna architektura
Jeden z takich punktów ukrywa się na Śląsku, po horyzont otoczony sosnowym lasem, schowany dyskretnie w pobliżu Jury Krakowsko-Częstochowskiej, dając nadjeżdżającym Gościom poczucie oczekującej na nich, spokojnej przystani. Bliskość przyrody, cisza i piękna architektura Natura Residence to powody, dla których każdy, bez względu na powód pobytu, niezależnie od tego, czy uczestniczy w konferencji, weselu, czy zaplanował w hotelu romantyczny weekend, bezwiednie odpoczywa.
Kierownik Recepcji i Housekeepingu
Miejsce pracy: Siewierz
Opis stanowiska
- Kierowanie, nadzór i koordynacja pracy podległych pracowników zgodnie z obowiązującymi procedurami i standardem hotelu.
- Zapewnienie wysokiej jakości usług świadczonych przez recepcję oraz służbę pięter.
- Monitoring planu obłożenia pokoi i współpraca w tym zakresie z innymi działami hotelu.
- Realizacja celów sprzedażowych.
- Organizacja pracy w dziale recepcji jak i służby pięter.
- Dbałość o kompetentną i profesjonalną obsługę Gości oraz ciągłe wprowadzanie usprawnień w tym obszarze.
- Szkolenie i motywowanie podległych pracowników.
- Obsługa rezerwacji Gości indywidualnych.
- Mailowa i telefoniczna obsługa klienta.
- Współpraca z innymi działami operacyjnymi hotelu.
- Tworzenie grafików pracy recepcji, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- Zarządzanie sprzedażą w systemach rezerwacyjnych.
- Przygotowywanie i edycja dokumentów, ofert.
- Sporządzanie raportów.
Wymagania
- Min. roczne doświadczenie na podobnym stanowisku kierowniczym.
- Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, mile widziana znajomość drugiego języka.
- Komunikatywność, dyspozycyjność, umiejętność kierowania zespołem i motywowania pracowników.
- Nienaganna prezencja, wysoka kultura osobista, odporność na stres.
- Umiejętność wyznaczania priorytetów.
- Umiejętność kreatywnego rozwiązywania trudnych, problemowych sytuacji.
- Umiejętność nawiązywania i podtrzymywania relacji.
- Obsługa programów MS Office w tym szczególnie MS Excel
- Umiejętność podejmowania szybkich decyzji i rozwiązywania problemów.
- Samodzielność.
Oferujemy
- Pracę w nowoczesnym, czterogwiazdkowym hotelu.
- Stabilne warunki zatrudnienia.
- Stałe wynagrodzenie oraz możliwość rozwoju zawodowego.
- Pracę w przyjaznej atmosferze.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.