Najnowsze oferty pracy

  • Inspektor obsługi pięter (K/M)

    Mercure Warszawa Centrum   Warszawa    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    kierownik/koordynator
    13 dni
    Twoja misja Zapewnianie wysokiej jakości usług działu Obsługi Pięter poprzez nadzór i koordynację prac zgodnie z obowiązującymi procedurami i standardem marki, identyfikowanie i rozwiązywanie problemów w sposób zapewniający satysfakcję gości i pracowników, kreowanie pozytywnego wizerunku hotelu.
  • Inspektor obsługi pięter (K/M)

    Mercure Gdynia Centrum   Gdynia    praca stacjonarna   dziś wygasa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    15 dni
    Twoja misja Zapewnianie wysokiej jakości usług działu Obsługi Pięter poprzez nadzór i koordynację prac zgodnie z obowiązującymi procedurami i standardem marki, identyfikowanie i rozwiązywanie problemów w sposób zapewniający satysfakcję gości i pracowników, kreowanie pozytywnego...
Zobacz więcej ofert pracy

Kierownik Recepcji Hotelowej i Służby Pięter

Modlin Sp. z o.o.
Nowy Dwór Mazowiecki
kierownik/koordynator / menedżer
pełny etat
umowa o pracę / kontrakt B2B
praca stacjonarna
76 dni temu

4* Hotel Royal w Nowym Dworze Mazowieckim, który łączy w sobie najwyższą jakość obsługi, komfort i atmosferę, zatrudni do swojego zespołu:

 

Kierownik Recepcji Hotelowej i Służby Pięter
Miejsce pracy: Nowy Dwór Mazowiecki
Zakres obowiązków:
  • Planowanie, organizowanie pracy działu recepcji oraz służby pięter
  • Motywowanie, kierowanie, kontrolowanie podległym zespołem i dbanie o przestrzeganie standardów marki, procedur związanych z obsługą gości
  • Monitorowanie procesu związanego z pobytem Gości w hotelu: rezerwacje, przyjazdy/wyjazdy, pobyty w hotelu oraz , fakturowanie i rozliczanie płatności
  • Podejmowanie efektywnego działania na rzecz zwiększenia sprzedaży ,
  • Utrzymanie oraz nadzór nad czystością pokoi, biur oraz pomieszczeń ogólnodostępnych zgodnie z ustalonych standardami,
  • Angażowanie się w proces sprzedaży produktów hotelowych , posiadanie wiedzy dotyczącej sytuacji i pozycji hotelu na rynku,
  • Sporządzanie i kontrolowanie harmonogramów pracy pracowników podległego działu( urlopy, dni wolne)
  • Dbałość o sprawność techniczną powierzonego sprzętu,
  • sporządzanie zamówień, sprawdzanie dostaw, analiza cen,
  • Współpraca z firmami zewnętrznymi np. dostawcami chemii profesjonalnej, pralnią,
  • Dbanie o pozytywny wizerunek firmy oraz zapewnienie dobrej atmosfery w pracy
Wymagania:
  • wykształcenie minimum średnie,
  • doświadczenie zawodowe w branży hotelarskiej na stanowisku kierowniczym,
  • umiejętność zarządzania zespołem,
  • odpowiedzialność i dobra organizacja pracy własnej i zespołu,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
  • wysoka kultura osobista,
  • nastawienie na potrzeby gości,
  • zaangażowanie w wykonywaną pracę,
  • inicjatywa i skuteczność w działaniu
Oferujemy:
  • umowa o pracę / B2B
  • gwarancję stałej pracy oraz wynagrodzenie wypłacane na czas
  • zniżki pracownicze na usługi hotelowo-gastronomiczne
  • dofinansowanie do karty Multisport
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Inspektor obsługi pięter (K/M)

    Mercure Warszawa Centrum   Warszawa    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    kierownik/koordynator
    13 dni
    Twoja misja Zapewnianie wysokiej jakości usług działu Obsługi Pięter poprzez nadzór i koordynację prac zgodnie z obowiązującymi procedurami i standardem marki, identyfikowanie i rozwiązywanie problemów w sposób zapewniający satysfakcję gości i pracowników, kreowanie pozytywnego wizerunku hotelu.
  • Inspektor obsługi pięter (K/M)

    Mercure Gdynia Centrum   Gdynia    praca stacjonarna   dziś wygasa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    15 dni
    Twoja misja Zapewnianie wysokiej jakości usług działu Obsługi Pięter poprzez nadzór i koordynację prac zgodnie z obowiązującymi procedurami i standardem marki, identyfikowanie i rozwiązywanie problemów w sposób zapewniający satysfakcję gości i pracowników, kreowanie pozytywnego...