Najnowsze oferty pracy

  • Zastępca / Zastępczyni Koordynatora Zespołu Obsługi Pacjentów

    Medicover sp. z o.o.   Warszawa, ul. Prosta 36    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Do Twoich obowiązków należeć będzie wsparcie Koordynatora Zespołu Obsługi Pacjentów w: monitorowaniu pracy zespołu, obsłudze reklamacji z roszczeniem, wsparciu pracowników w bezpośredniej obsłudze klienta, nadzorze nad najwyższą jakością wykonywanych obowiązków przez zespół,...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Kierownik Recepcji Warszawa
Kierownik Recepcji / Front Office Manager

Kierownik Recepcji / Front Office Manager

The Westin Warsaw
Warszawa
praca stacjonarna
4198 dni temu

Jesteśmy częścią międzynarodowej korporacji Starwood Hotels & Resorts Worldwide Inc., jednej z wiodących firm hotelarskich na świecie posiadającej 1100 obiektów w ponad 100 krajach i zatrudniającej 154 tysięcy osób. Starwood Hotels & Resorts jest właścicielem lub operatorem hoteli marek: St. Regis®, The Luxury Collection®, Sheraton®, Westin®, Four Points® by Sheraton, W®, Le Méridien, Aloft® i ElementSM. W Polsce firma prowadzi działalność od 1996 r. i posiada 6 hoteli pięciogwiazdkowych: w Warszawie, Krakowie, Poznaniu i  Sopocie.

Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:


Kierownik Recepcji / Front Office Manager

Miejsce pracy: Warszawa

Osoba zatrudniona na ww. stanowisku odpowiedzialna będzie za efektywne kierowanie pracą Portierów, Recepcji, Club Concierge, Centrali Telefonicznej (GSC) oraz koordynowanie współpracy z innymi działami hotelu.
Do kluczowych zadań Kierownika Recepcji należeć będzie nawiązywanie relacji z gośćmi hotelu, rozwiązywanie ich problemów, dbanie o najwyższą jakość oferowanych usług hotelowych, wdrażanie nowych i egzekucja obowiązujących w tym zakresie standardów, nadzór nad szczegółowym wypełnianiem obowiązujących procedur finansowych oraz zapewnienie najwyższego poziomu wskaźników zadowolenia gości i pracowników naszego hotelu.

 

Wymagania:
  • minimum dwa lata doświadczenia na stanowisku Kierownika Recepcji pięciogwiazdkowego hotelu
  • biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie; znajomość dodatkowych języków obcych będzie atutem
  • dobra znajomość branży hotelarskiej oraz programów do obsługi recepcji  - wymagana znajomość programu operacyjnego Opera
  • wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne
  • bardzo dobra organizacja pracy i samodzielność w działaniu
  • doświadczenie w zarządzaniu i motywowaniu zespołu
  • umiejętność pracy pod presją czasu
Oferujemy:
  • ciekawą  pracę w renomowanej, międzynarodowej firmie
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • abonament medyczny
  • pakiet rekreacyjno-sportowy
Prosimy o dopisanie klauzuli: ”Zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.1997 o ochronie danych osobowych, Dz. U. Z 2002 ,Nr 101, poz. 923 ze zmianami, wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb bieżącej oraz przyszłych rekrutacji prowadzonych przez operatorów sieci hoteli Starwood Hotels & Resorts w Polsce.”
 

Poznaj

Sheraton Grand Warsaw

Sheraton Grand Warsaw, 5-gwiazdkowy hotel marki premium należący do największej sieci hotelowej na świecie Marriott International. Zlokalizowany jest w samym sercu Warszawy. Posiada 350 pokoi w tym 25 apartamentów, 12 sal konferencyjnych, 3 restauracje (Mezzano, inAzia, Cucina Mia) i niedawno odnowiony Sheraton Fitness z wysokiej klasy sprzętem Technogym. Czymkolwiek chcesz się zajmować, kimkolwiek chcesz być, zasługujesz na karierę, która pozwoli Ci zrealizować zamierzenia. Zasługujesz na to, by marzyć bez ograniczeń. W Sheraton Grand Warsaw możesz być sobą. Realizować się i być najlepszą wersją siebie. Dołącz do profesjonalnego Teamu Sheraton.

Podobne oferty

  • Zastępca / Zastępczyni Koordynatora Zespołu Obsługi Pacjentów

    Medicover sp. z o.o.   Warszawa, ul. Prosta 36    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Do Twoich obowiązków należeć będzie wsparcie Koordynatora Zespołu Obsługi Pacjentów w: monitorowaniu pracy zespołu, obsłudze reklamacji z roszczeniem, wsparciu pracowników w bezpośredniej obsłudze klienta, nadzorze nad najwyższą jakością wykonywanych obowiązków przez zespół,...